Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 22:12

Oke dus theoretisch gezien kan het dus haha. Paard loopt B en verder naar mijn beeld stabiel (op twee hakkeltjes na in een overgang) in aanleuning en voor de B meer dan zat bij elkaar en correct. Onderdelen niet slordig gereden maar kan in de afwerking of vooral markering beter.
We gaan het de volgende keer zien hoe we dan de protocol terugkrijgen :j kreeg indd mee dat het een goed paard was en we km moeten maken en dat is ook zeker zo. Komen net pas om de hoek kijken haha

Amado

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 23:06

Weet 1 van jullie wat het * inhoudt voor *Z1 ?

Afbeelding

Sanned

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 23:08

Doordat ik hier las dat er al mensen punten hadden voor het event van de 14e ben ik ook maar even gaan kijken. 198 punten :D Nu ben ik Z startgerechtigd, super leuk! Nog geen protocol, ik ben heel benieuwd. Ik denk dat het wat hoog gepunt is eerlijk gezegd, maar goed daar ga ik niet over klagen O:)
Nu kunnen we van de zomer mooi doortrainen voor ons Z debuut op hopelijk weer een fysieke wedstrijd :)

Ik sta wel nog ingeschreven voor het evenement van 21 mei, dus we gaan van het weekend gewoon nog een keertje filmen. Alleen maar een leuke oefening :)

xWouter

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 23:10

@Amado , zover ik weet staat dat er als je wel in die klasse bent uitgekomen maar er nog geen winstpunten behaald hebt.

@Sanned, lekkere punten! Gefeliciteerd!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 07:00

Amado schreef:
Weet 1 van jullie wat het * inhoudt voor *Z1 ?

[ [url=m/38yvxi.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dat betekent Z1 zonder winst. Dus wel gestart maar geen winstpunten gereden in deze klasse.

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 08:37

Ik heb nu ook 2x een filmpje ingestuurd voor de M2. Had verwacht dat het thuis makkelijker zou gaan maar viel mij nog wel tegen, toch wel wat zenuwen haha. Van 7 mei maandag de punten 186 en van 14 mei gister al de punten gekregen en 180.5 gescoord. Naar mijn idee wel realistisch gepunt, had die van 14 mei eigenlijk wel over willen doen maar was best warm en paard al best bezweet dus toch maar ingestuurd. Hoop dat we voor 21 mei een filmpje kunnen insturen waar ik echt tevreden over ben en daarmee de laatste punt in de M2 kunnen halen. Dan kunnen we gewoon lekker door trainen voor de Z en hoop dan dat er weer wat 'echte' wedstrijden gaan komen! Ik ben wel echt blij dat de KNHS dit zo heeft opgezet, komt mijn planning toch nog soort van uit voor dit jaar.

tessie98xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 10:36

Sanned schreef:
Doordat ik hier las dat er al mensen punten hadden voor het event van de 14e ben ik ook maar even gaan kijken. 198 punten :D Nu ben ik Z startgerechtigd, super leuk! Nog geen protocol, ik ben heel benieuwd. Ik denk dat het wat hoog gepunt is eerlijk gezegd, maar goed daar ga ik niet over klagen O:)
Nu kunnen we van de zomer mooi doortrainen voor ons Z debuut op hopelijk weer een fysieke wedstrijd :)

Ik sta wel nog ingeschreven voor het evenement van 21 mei, dus we gaan van het weekend gewoon nog een keertje filmen. Alleen maar een leuke oefening :)

Leuk Sanne! Gefeliciteerd :)

Ik ga vandaag voor de tweede keer een proefje opnemen, dus ben benieuwd!

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 10:44

Jeetje dat is al wel snel zeg, nu al de uitslag van de 14e. Scheelt wel weer 100 keer kijken _O-

M_arjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 10:54

Ik ga vandaag die van de 14e opnemen. Scheelt me ook vroegtijdig kijken steeds :')

veertje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 10:57

Ik ga morgen die van de 21e opnemen. Ben benieuwd of ik dan ook echt ruim een week moet wachten (wat mij niet uit maakt) of dat de punten er dan ook al vroeg zijn :+

saarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 11:03

Iedereen gefeliciteerd met de punten! Ik ben nog neurotisch aan het refreshen voor punten van de 14e.

Canon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 11:10

saarie schreef:
Iedereen gefeliciteerd met de punten! Ik ben nog neurotisch aan het refreshen voor punten van de 14e.

Same here :o
Zie jij al wel 'iets' staan? Of alleen je eerder gereden wedstrijden? Dan weet ik ook deels of de mijne goed is gegaan.. := Ik zie nu helemaal niks namelijk, dus ook geen "bezig met verwerken" wat eerder ergens hier genoemd werd.. Vandaar dat ik me zorgen begin te baren. :')

FleurSandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 11:13

Weet iemand vanaf wanneer je kan inschrijven voor het event van 11 juni?

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 11:14

FleurSandro schreef:
Weet iemand vanaf wanneer je kan inschrijven voor het event van 11 juni?

staat er gewoon bij :)

saarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 11:20

@Canon, nee je ziet het pas staan als er resultaten zijn. Dan zie je gelijk je score. Protocol en verwerking komt dan later.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 11:49

Maar punten van de 14e? Das vandaag he.....ik heb die proeven gisteren eind van de dag gekregen en beoordeel die vandaag. Stuur ik ze vanavond terug dus morgen op zijn vroegst bij de KNHS.

Ik ben op de helft, kan heel uiteenlopende punten geven in het L1. Zit nu tussen de 158 en 214,5 :D

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 11:51

Ik vind het wel heel gek, dat sommige de dag VOOR een event al punten van dat event terughebben, terwijl anderen 5 of meer werkdagen moeten wachten.. Snap dat niet iedere jury even snel is maar dit is toch wel een heel erg groot verschil...

xmarritw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 11:51

daffodil schreef:
Maar punten van de 14e? Das vandaag he.....ik heb die proeven gisteren eind van de dag gekregen en beoordeel die vandaag. Stuur ik ze vanavond terug dus morgen op zijn vroegst bij de KNHS.

Ik ben op de helft, kan heel uiteenlopende punten geven in het L1. Zit nu tussen de 158 en 214,5 :D

Krijg je als jury alleen maar filmpjes van dezelfde klasse, dus in jouw geval L1. Of krijg je meerdere klasses door elkaar? En is het dan nog gesorteerd op pony's en paarden?

xmarritw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 11:53

SweetVanille schreef:
Ik vind het wel heel gek, dat sommige de dag VOOR een event al punten van dat event terughebben, terwijl anderen 5 of meer werkdagen moeten wachten.. Snap dat niet iedere jury even snel is maar dit is toch wel een heel erg groot verschil...

Het lijkt mij dat bij de mensen die meer dan 5 dagen moeten wachten er iets fout is gegaan. en misschien gaf een jury aan extra tijd te voor filmpjes en dat de KNHS daarom alvast filmpjes heeft opgestuurd van de 14de.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 11:54

xmarritw schreef:
Krijg je als jury alleen maar filmpjes van dezelfde klasse, dus in jouw geval L1. Of krijg je meerdere klasses door elkaar? En is het dan nog gesorteerd op pony's en paarden?

Verschilt per keer, heb alles door elkaar gehad en nu tien L1 filmpjes paard dus maar 1 klasse. Het maakt mij niets uit.

DIe door elkaar zijn dan van mensen die nog een kans hebben gekregen om hun filmpje alsnog in te sturen wat op een eerder moment mislukt is.

xmarritw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 11:56

daffodil schreef:
xmarritw schreef:

Verschilt per keer, heb alles door elkaar gehad en nu tien L1 filmpjes paard dus maar 1 klasse. Het maakt mij niets uit.

DIe door elkaar zijn dan van mensen die nog een kans hebben gekregen om hun filmpje alsnog in te sturen wat op een eerder moment mislukt is.

Dan moet ik dus wss nog even wachten omdat er nu alleen nog mensen van de l punten hebben gehad in dit topic volgens mij.
Beoordeel jij een filmpje en stuur je dan meteen punten en protocol door naar de KNHS? Of beoordeel je eerst alles en stuur je dan het tegelijk door?

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 12:02

Eerst alles beoordelen en dan in hetzelfde mailtje beantwoorden en alles terugsturen. Zo blijft het overzichtelijk voor de KNHS.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 12:04

Ik stuur de gehele groep pas terug als ik ze allemaal klaar heb. Denk dat de KNHS niet heel blij wordt als ik alles in losse mails doe, dat is toch veel meer werk :D

Maar vorige keer had ik ze ook twee dagen voor de datum gekregen, dezelfde dag nog beoordeeld en teruggestuurd. Dan kun je idd op de dag zelf je punten al hebben. Maar daar moet je maar niet van uitgaan.

afkepieteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 12:06

Hier de punten voor vandaag al, maar wacht nog steeds op mijn uitslag van 7-5, misschien gaat er iets mis?

Wel een winstpunt er bij!

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 12:09

Ik zit in het back-up groepje en beoordeel iedere dag een paar proeven.
Zal straks eens vragen waarom deze proeven steeds later binnen komen.