We gaan het de volgende keer zien hoe we dan de protocol terugkrijgen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sanned schreef:Doordat ik hier las dat er al mensen punten hadden voor het event van de 14e ben ik ook maar even gaan kijken. 198 puntenNu ben ik Z startgerechtigd, super leuk! Nog geen protocol, ik ben heel benieuwd. Ik denk dat het wat hoog gepunt is eerlijk gezegd, maar goed daar ga ik niet over klagen
![]()
Nu kunnen we van de zomer mooi doortrainen voor ons Z debuut op hopelijk weer een fysieke wedstrijd
Ik sta wel nog ingeschreven voor het evenement van 21 mei, dus we gaan van het weekend gewoon nog een keertje filmen. Alleen maar een leuke oefening
saarie schreef:Iedereen gefeliciteerd met de punten! Ik ben nog neurotisch aan het refreshen voor punten van de 14e.
daffodil schreef:Maar punten van de 14e? Das vandaag he.....ik heb die proeven gisteren eind van de dag gekregen en beoordeel die vandaag. Stuur ik ze vanavond terug dus morgen op zijn vroegst bij de KNHS.
Ik ben op de helft, kan heel uiteenlopende punten geven in het L1. Zit nu tussen de 158 en 214,5
SweetVanille schreef:Ik vind het wel heel gek, dat sommige de dag VOOR een event al punten van dat event terughebben, terwijl anderen 5 of meer werkdagen moeten wachten.. Snap dat niet iedere jury even snel is maar dit is toch wel een heel erg groot verschil...
xmarritw schreef:Krijg je als jury alleen maar filmpjes van dezelfde klasse, dus in jouw geval L1. Of krijg je meerdere klasses door elkaar? En is het dan nog gesorteerd op pony's en paarden?
daffodil schreef:xmarritw schreef:Krijg je als jury alleen maar filmpjes van dezelfde klasse, dus in jouw geval L1. Of krijg je meerdere klasses door elkaar? En is het dan nog gesorteerd op pony's en paarden?
Verschilt per keer, heb alles door elkaar gehad en nu tien L1 filmpjes paard dus maar 1 klasse. Het maakt mij niets uit.
DIe door elkaar zijn dan van mensen die nog een kans hebben gekregen om hun filmpje alsnog in te sturen wat op een eerder moment mislukt is.