Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Spaar je energie maar vriend
(enkel glas, doorzonwoning en de hele middag zon op de slaapkamer
)
Respect dat je zo veel paarden op een dan reed in die temperaturen.

En veel berichten over het weer, wat een ellende. Paard heeft gisteren en vandaag vrij. De rest van de week vroeg op de dag of later op de avond gereden, dat ging nog wel best.
).
Maar goed... vandaag vroeg van het werk gegaan.. Vanaf woensdag begin ik bij mijn nieuwe opdracht
Dus ik draag nu alles over, stuk minder te doen
Dus ik geef begin van de week aan wanneer ik van plan was te gaan rijden. Kreeg ik terug dat zondagochtend vroeg perfect was. Gisteravond vroeg ik nog even voor de zekerheid of het nog steeds perfect was. Kreeg ik terug dat ze wel erg slecht had geslapen door de warmte en het niet zo zag zitten. Ja euh... wie slaapt er wel goed met die warmte? Ik slaap, maar daar is het ook mee gezegd
Nou goed, ben benieuwd of het er nog van gaat komen
Laat het maar ff van haar af hangen.

Ik heb hiervoor alleen maar hele hete gereden en merk wel dat dit voor mij nog niet helemaal in het systeem zit. Wordt wel steeds beter.
hij wilde heel graag hard en had niet zo’n zin in verzamelen en zijgangen. Uiteindelijk na wat vreemde bokkensprongen en een hoop overgangen kreeg ik hem toch weer waar ik wilde. Ben blij dat ik morgen nog les heb, zaterdag hebben we ons Z1 debuut! Ik heb er zin in! Peelie schreef:Nash begind weer langzaam aan op de rit te komen. Joepie! Dus ik durf ook weer aan wedstrijdjes te denken.
Heel leuk om te lezen dat je er weer aan durft te denken! En dat het met Nash weer de goede kant op gaat.
Veel plezier met de les vandaag.

Ik zou vanavond rijden... Nou niet dus...

)