He bah, droes... mijn paard heeft het ook gehad, wat een ellende! Bij hem sloeg het naar binnen, hij heeft echt kantje boord gestaan. Brrr krijg er nog kippenvel van als ik eraan terugdenk!
Gelukkig is het allemaal weer goedgekomen en rijden we nu weer vrolijk rond! We zijn ook inmiddels al weer 3 x buitenaf wezen starten, dat ging ehhh... niet zo denderend als ons debuut thuis zal ik maar zeggen
. Hij komt 6x zo groot de trailer af, heeft zn stembanden herontdekt (ik heb hem in de 2,5 jaar dat ik hem nu heb geloof ik 3x horen hinniken... nouuuu... dat heeft hij even ingehaald). Mijn god wat kan die brullen zeg
Waar wij thuis vaak op het protocol hebben staan dat er soms wat meer impuls mag zijn, buiten mag het juist wat minder... afgelopen zondag ging hij in de 2e proef zoooo hard dat mn voorlezer het bijna niet bij kon houden, haha. Daar stond op mn protocol "jammer dat je paard in deze proef nogal onstuimig was" ik vond dat een understatement haha
1e keer buitenaf was 178,5 & 188, 2e keer 185 & 166 (
op elk onderdeel zowat een 5 met tdh... daar liep hij alleen maar met zn onderhals eruit te gillen, hij vond zichzelf echt superknap maar er was niks meer mee te beginnen
) en laatst zondag 188 en 177,5. Teller staat nu op B+7 dus zeker niet ontevreden! Aanstaande zondag mogen we weer, dan weer op eigen terrein dus eens kijken of we dan weer kunnen knallen! Vanavond weer heerlijk gelest en hij liep super 

(mn tenen steken heeeeeel raar uit op deze foto, hihi
)