Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. M 2 af, dubbels en driesprongen zijn altijd te krap voor hem
Wat vinden jullie een mooie cap?
met 1 hand
ismy schreef:Ik zit te twijfelen tussen een Casco Champ en een samshield. Het is alleen allemaal zo duur.....
. Ik heb een Samshield (met 25% korting gekocht) en zou daar dus ook absoluut voor gaan! Die binnenvoering kan je wisselen en wassen. Ding is z'n geld meer dan waar. Heb de mijne zelf opgepimpt met een folie, voor €225 en €4 aan folie ofzo heb ik een Samshield 'krokolederen topping'
. Volgens mij heeft Divoza weer korting. En anders eerst even een maandverbandje voor in je CO en wachten op de korting, in december hebben ze zo'n beetje doorlopend 25%. Wilde nog ff kleppen maar er hoefden nog maar 8 voor mij dus moest ff aanpoten
1e wedstrijd na het crossseizoen was hopeloos, maar de andere 2 gingen wel goed.

had een startpakketje bijbesteld met een rakel en een mesje. Je moet het er heel strak overheen trekken en bij de bolling van de cap moet je de folie warmfohnen zodat het een beetje rekt. Luchtbelletjes moet je met de rakel naar de buitenkant wrijven. Is best een werkje, ik dacht het zo even te doen
Ik heb nog zwarte kroko folie, mat bruin en parelmoer helderblauw
. Remreiniger kan je iig halen bij Rijpma, naast de paardendrogist.
.
in het weekend is er niet echt wat geloof ik en moet zaterdagavond al vroeg in de avond ergens zijn.
Ik ben niet verder gekomen dan het wassen van de paarden woensdagmorgen en het opgeven. Zat uiteindelijk weer eens tot 9 uur 's avonds op het werk vast in Amsterdam, jammer dan. Had al maand geen concours kunnen rijden door een giga-hoeveelheid avond/nachtdiensten en nu dus weer mislukt. Over twee weken maar een nieuwe poging
Ik zat nog te kijken voor volgende week, maar moet de vrachtwagen nog naar de garage brengen dus dat zal wel niet lukken. Waar is donderdag concours Mirthe?
)