Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Wel jammer dat de eerste baan een absoluut moeras was, de paarden kregen hun benen bijna niet uit de prut getrokken
en de tweede baan was mooi droog maar wel wat hard en het paard net voor ons had precies op X staan plassen dus dat was steeds er net naast of een sprong erover. Die kop toen ik moest halthouden op X, ik lag echt strijk om hem. Sjolvir schreef:Balen dat het modderpoel was.
Overigens doe ik ook biotex bij Sjol haar giga staart, anders niet schoon te krijgen.
). Laatste keer wel 2 keer een 8 voor verzorging, dus spulletjes werken wel. Maar ons vorige paard was een vos: hup staart in een emmer, spons erover: klaaaaaar...... Zoveel minder werk
Buiten wedstrijden (en een enkele fotomeeting om) is hij ook meestal zo:
We kunnen het hem echt niet aandoen om dan te gaan staan soppen en boenen. We kunnen dan ook niet wachten tot de M ( geen punten voor verzorging meer). Ok, schoon moet dan wel, maar daar kijken ze dan maar doorheen hoor !
)
, het was leuk hoor, maar om t nu vaker te gaan doen.... in de zomer misschien maar weer eens.
:

Mijn zwarte heb ik weinig waswerk aan verder, ik was hem altijd wel helemaal voor de glans (stof en zand eruit), maar het is niet zo'n 5 keer wassen en nog plekken hahaha. De bruine gaat ook goed. Vroeger had ik een vos zonder witte benen en dat is echt het meest ideale kleurtje, hoef je in feite niet eens vaak te wassen. Maar de tinker, omg, die staart! Muts tilt hem niet op en plast en mest dus gewoon lekker haar staart vol en die staart is zo vreselijk dik, het is prachtig maar wat een crime om te wassen!