Afgelopen woensdag mijn coupons.. Was mijn eigen club en ik had dus ff gemaild of ze me erbij wou zetten.. Ik de hele week eraan gedacht dat ik nog coupons mee moest nemen, maar uiteindelijk toch vergeten. Gelukkig had ik in mijn boekje nog 1 coupon zitten, maar mijn 2e proef moest ik dus helaas buiten mededingen starten Echt dom dus, gebeurt me niet weer! Heb meteen weer 2 coupons bij het paspoort ingestopt!
Gisteren mijn laarzen.... We waren gelukkig nog op een punt dat we de auto van iemand anders konden ophalen, zodat ik terug kon rijden voor de laarzen en mijn paard alvast naar het terrein ging... Zo stom, ik ben nog nooit mn laarzen vergeten..
uhm gloof dat ik behoorlijk vergeet achtig ben.. zo ben ik mijn jasje wel eens vergeten, ook mijn singel, deken, sporen, zweep, cap, water voor paard, handschoenen.. en heb ook alleens gehad dat ik al in de dressuurring was en mijn moeder het paspoort,startkaart en proevenboekje vergeten was.. oeps...
maar kan erger hoor.. ken iemand die ooit het paard in de trailer zette wegreed en op de wedstrijd er achter kwam dat hij helemaal geen trailer achter zijn auto had!! haha ..dus weer naar huis en jah hoor stond de trailer nog bij huis incl paard..
ik ben ooit mijn hoofdstel vergeten. had gelukkig wel nog myn andere hoofdstel omdat ik doe springn en dressuren. en had gelukkig nog die van het springen. ben ook ooit myn zadel vergeten en toen is mijn vader die nog komen brengen.
Ik heb nu 2 seizoenen wedstrijd gereden, en nu ben ik mn 3e aan het rijden, en het enigste wat we ooit vergeten zijn is mn singel. Die hebben we toen nog van iemand anders kunnen lenen.
Uuuuuuuhhhhhhh...... mezelf???? Ik was bij mijn eerste wedstrijd op de manege, ik had mijn paard gepoetst en zo maar ik was nog wat vergeten, kom ik 5 minuten ná het inrijden weer op de manege... te laat dus!!! maar goed dat ik niet te laat was voor de wedstrijd zélf anders was het al helemaal een BLAMAGE!
Moest om half 3 inrijden, kwam op de manege om 5 óver half 3 pas daar!!!
Ben zelf nog nooit echt erge dingen vergeten.. Ken wel een verhaal van een Nederlander die in Florida ging rijden (zal geen namen noemen..) Paarden over laten vliegen, hier was het indoorseizoen nog bezig maar daar was het outdoorseizoen dus bezig. Dus die groom was een paard aan het opzadelen, kwamen ze er achter dat ie geen schroefgaten had.. Durfden ze dat niet tegen de sponsor te zeggen, zo de ring ingereden en met een hele bult strafpunten weer naar buiten gereden! Toch een duur grapje om dat te vergeten!
Mijn startkaart en paspoort... en werd natuurlijk net eruit gepikt voor controle. Gelukkig zat de manege naast ons huis, dus zei dat ik het uit de auto moest halen en ben de schutting over gesprongen...
Dachten allebeide dat dat één van ons de pony in had geladen. Niet dus Ook dachten we beide dat één van ons gekeken had of ze nog goed stond voordat we weggingen. Konden een latere startplek regelen, naar huis gegaan en toch nog gestart
Das een nadeel als ze altijd zo stil staan in de trailer
uh mijn bit. moest toen in zelhem op de ap starten, kwam ik daar zat er geen bit aan mijn hoofdstel, ik had zelf een grote e en uiteindelijk t bit geleend van een kleine d en zelfs die was nog iets aan de grote kant. en verder vergat ik altijd wel iets nu heb ik een soort van checklist omdat het anders helemaal niks wordt
Lees met verbazing dat mensen paard of pony vergeten. Een lege trailer achter de auto of een gevulde maakt toch alle verschil vind ik zelf. Een lege trailer stuitert veel meer terwijl een gevulde mooi stil ligt. Zelf ooit eens m'n schabrak vergeten maar die hadden ze op de wedstrijd zelf wel te koop gelukkig.
Martingaal met springen . Uhm, schoonmaakborsteltje van de kalkoenen, sporen ook wel. Springzweep, dressuur mee. Gelukkig allemaal leenbaar :p.. Ojah, enne.. Naar 't strand hoofdstel . Ojah, en met crosstraining verkeerde hoofdstel, had een full, terwijl ik shet maat moest hebben..