. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
Dus ik huppel daar nog lekker over het terrein, komt mijn vader helemaal aangerend: Ja, moet de ring in want je hebt prijs.
Dus ik kom zo heel snel dravend de ring daar in.
Maar had wel een derde prijs.

) ineens wel verdacht lang bleef staan bij het "B-X-E halthouden en enkele seconden stilstaan". Toen ineens haar staart omhoog ging en ze een beetje door haar achterbenen zakte had ik hem door
Pas na een heeeele lange plas gingen we weer verder, de jury, het publiek (en ik zelf natuurlijk ook) lagen helemaal plat van het lachen 
En natuurlijk ben ik ook wel eens links in plaats van rechts gegaan (en mijn voorlezer maar gillen RECHTS!!!
)
) de bomvolle kantine eraf viel 
) en dan was ze bij de finish, je raad het al... Paard gaat vanuit galop vol in de stop voor die plas, vrouw vliegt eraf, zo middenin de plas
, de modder zat echt overal, ik dacht dat ik nooit meer bij zou komen toen ik haar zo zag!
Miss_Malfoy schreef:De titel zegt het al.
Ik kwam op het idee, doordat tijdens mijn vorige wedstrijd ik ook zo'n blunder maakte.
Ik moest aangaloperen, op de C, vlak voor de auto waar de jury in zat.
Alleen 't paardje was een beetje melig, dus die gaf even een flinke rotbok, zo'n schuine...
Bijna die auto geraakt... Iedereen van het publiek lach dubbel...
En toen ging ze er ook nog vandoor en verprutste mijn volte.. Die was dus vierkant.
Maar ik had wel een 7 voor het aangaloperen.![]()
OK, en nu jullie.
xEline schreef:Miss_Malfoy schreef:De titel zegt het al.
Ik kwam op het idee, doordat tijdens mijn vorige wedstrijd ik ook zo'n blunder maakte.
Ik moest aangaloperen, op de C, vlak voor de auto waar de jury in zat.
Alleen 't paardje was een beetje melig, dus die gaf even een flinke rotbok, zo'n schuine...
Bijna die auto geraakt... Iedereen van het publiek lach dubbel...
En toen ging ze er ook nog vandoor en verprutste mijn volte.. Die was dus vierkant.
Maar ik had wel een 7 voor het aangaloperen.![]()
OK, en nu jullie.
zit de jury in een auto ?
Lin_sOnaldO schreef:Nou als ik het allemaal eens op moet noemen.. dan zijn we ff bezig haha!!
- Laarzen vergeten..![]()
- Bij B afwenden, X haltehouden en weer voorwaarts in draf.. wat doe ik.. juist.. Groeten hahaha!
Nou ik heb dr nog wel maar.. maar groeten bij de X.. sjongejonge iedereen moest keihard lachen en nog op film ook hahaha!

, gelukkig wou een meisje me gaan voorlezen

Dus kan niet bij de andere spieken.... 

Mijn ouders zouden ook nog komen kijken die gewoon 1.5 uur later dan ons weg zijn gegaan en er nog eerder waren ook
Gelukkig hadden ze er wel begrip voor en mocht ik een uur later starten. 
Dus ik paspoort erbij en jahoor toen klopte het weer 

Bedankt mensen!! Jullie maken mijn dag weer helemaal goed! Ik heb me hier rot gelachen!! 
Denise82 schreef:Ik ben ooit echt tegen het jurybusje aangeknald! Paard ging er vandoor, kon kiezen tussen prikkeldraad en busje, dus toen maar busje. Heb het bit echt vastgepakt en hem helemaal omgetrokken tegen het busje aan! Busje ging helemaal op en neer, jury (oud mannetje) kwam er spierwit uit met de mededeling dat ik gediskwalificeerd was!

en de 2e ronde 2 weigeringen op de dubbel, paardje was er zelf denk ik ook van geschrokken, was de 1e en enige keer in 3 jaar dat ik er langs lag.