Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Echwel schreef:Ja en dan, Ik wil vroeg starten want ik moet nog...
Ik wil laat starten want ik moet eerst.......
), dat ik me afvraag of wij als vereniging in 2010 uberhaupt nog wel wedstrijden kunnen organiseren....En dat zou zonde zijn voor onze leden en andere ruiters, want kleine wedstrijdjes bieden veel voordelen voor veel ruiters. Urielle schreef:Echwel schreef:Ja en dan, Ik wil vroeg starten want ik moet nog...
Ik wil laat starten want ik moet eerst.......
Is dat zo absurd?
erleyne schreef:Inderdaad, als ik iemand ken, wil ik aan hem/haar best eens vragen of ze willen bijdragen. Maar ik ga naast alle avonden startlijsten in elkaar draaien, telefoontjes beantwoorden en protocollen uitdraaien echt niet ook nog eens langs de deuren om sponsors te zoeken. Daar zoeken ze maar een andere gek voor, maar die heeft zich tot op heden nog niet aangedient.

Nanna schreef:ik mag alleen starten als het niet al te veel geld kost. en 10€ is echt veel te duur:(

knolle_krack schreef:IK VIND HET GEWOON NIET NORMAAL ZOO DUUR HET WORD GEWOON WEER EEN ELITESPORT SORRY HOOR

missnina schreef:knolle_krack schreef:IK VIND HET GEWOON NIET NORMAAL ZOO DUUR HET WORD GEWOON WEER EEN ELITESPORT SORRY HOOR
mmm is het toch al?
Djuukiej schreef:KOM op hé..
Zo wordt het onderscheid tussen rijk en arm nog groter, als je al niet naar de paarden kijkt..