Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Bonny4life schreef:hoihoi
even een vraag, zal ongetwijfeld hier voorbij zijn gegaan maar klopt het dat je in meerdere L1 proeven aan moet galoperen zonder dat je een stukje van te voren door moet zitten?
bedankt!
Bonny4life schreef:ehhh ik ben heel erg slecht in cijfers.. zou iemand voor mij uit kunnen rekenen hoelaat ik moet dressuren als ik als 21e moet en het om 18:40 begint?? dankjullie (schaam)
moet als 13e en begint om half 7..
Bonny4life schreef:hoihoi
even een vraag, zal ongetwijfeld hier voorbij zijn gegaan maar klopt het dat je in meerdere L1 proeven aan moet galoperen zonder dat je een stukje van te voren door moet zitten?
bedankt!
mickey1989 schreef:Bonny4life schreef:hoihoi
bedankt!
weet iemand of je dan gewoon gelijk moet aangalopperen na 2 passen doorzitten of iets dergelijks of dat je een langere afstand daarvoor al moet gaan doorzitten?
__horses__ schreef:Oww nOu ik kan je wel zeggen 180 pnt voor 1 winstpnt is erg makkelijk te rijden de proeven zijn wel wat moeilijker geworden maar er staat wel tegen over dat je hogere pnten krijgt !
Channie23 schreef:Kan je de proeven ook online vinden? Was vandaag proefjes aan het oefenen en het boekje is nu al niks meer door de regen. Wilde de proeven uitprinten en plastificeren.