Selectie? wie doet er mee in Zuid Holland?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

goodwin

Re: Selectie? wie doet er mee in Zuid Holland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 11:08

ja egt een beetje raar zo'n verschil in punten.
bij mij zaten er maar 2 punten verschil tussen.

Otje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 11:14

Heee Super_Freek ik kom je ook overal tegen he

super_freek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 11:27

@ Otje_Elliot: inderdaad we komen elkaar overal tegen

Kathleen_vW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 15:48

t was inderdaad wel jammer, ik had het proefje gezien en het was erg netjes. Maar dat is nou eenmaal jurysport, je kan er zo weinig aan veranderen he

Tiara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 16:08

Ik hou net als super freek het forum ook al een tijdje in de gaten. Maar heb ook nog nooit iets geplaatst.
Ik heb afgelopen zaterdag ook meegedaan met de kampioenschappen en ben 3e geworden. Ik heb het proefje van n van alfen ook gezien en vond het erg echt supernetjes uitzien! Ik heb zelden een halfinger zo mooi zien lopen. Lijkt me dus dat ze eerder in de 170 had verdient dan 148!!

Kathleen_vW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 16:12

Inderdaad! Ik dacht serieus nog even dat ze nog goed in de buurt van mijn voorlopige 1e plaats kon komen. Prachtige manen had ze ook..

Tiara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 16:23

Ja geweldige manen!! Het was gewoon een super mooie pony om te zien...en ik ben eigenlijk helemaal niet zo'n fan van haflingers. Maar Kathleen wij zullen elkaar waarschijnlijk nog wel gaan zien in Wanroij, spannend hè?

super_freek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 16:41

Ja het is ook een mooie haflinger, maar ik denk dat de jury op C het niet echt kon waarderen dat ze hem niet had ingevlochten ofzo want mij heeft hij niet zo afgestrafd. Als je al niet van haflingers houdt dan snap je niet waarom er met losse manen wordt gereden. Ik heb haar proefje niet gezien, maar met losrijden liep hij wel erg lekker voor zover ik kon zien. Jammer dat er nog steeds van dit soort jury's bestaan. Ze moet eigenlijk een klacht indienen biji de KNHS ofzo.

frunnik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 18:03

Ja, maar ik denk niet dat dat zozeer de reden was. Zou helemaal mooi wezen, losse manen is bij haflingers toegestaan (bij KWPNers trouwens ook) in de dressuur. Ik zou toch wel eens willen weten waarom de jury bij C haar zo laag heeft gewaardeerd.

@Kathleen en Tiara, beiden gefeliciteerd en veel succes in Wanroy

DiantaM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 18:14

Hee tiara, tegen jou moest ik nog op de laatste selectie in alblasserdam. Ik heet marjolein, blond meisje op een donkerbruin paardje. Gefeliciteerd met je plaatsing, en kathleen uiteraard ook! Heel veel succes

Kathleen_vW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 18:34

thanks allemaal.

Tiara, heb ik jou even gemist? Was jij er dan ook
Ik kom er altijd veelste laat achter dat er bokkers aanwezig zijn

Tiara__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 23:24

Tulandro: Ja dat weet ik nog wel, we hadden dezelfde punten, jammer dat je niet mee kon doen in Oude Tonge.

Kathleen: Hahaha ik val meestal niet op, ben een erg klein meisje op een niet zo'n groot donker vosje met een grote bles. Ik zat in de laatste groep. Tussen al die grote mooie paarden vallen wij een beetje in het niet...

Kathleen_vW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 23:37

zal wel meevallen hoor, als je door bent naar Wanroij

Kathleen_vW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 23:58

Aman__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 09:32

frunnik schreef:
Schandalig!! Uitslag L2 paarden N. van Alfen met Danny (haflinger) bij de jury op H 2de met 172 punten en bij de jury van C 18de !!! (van de 20 ) met 148 punten.
Nou ben ik absoluut geen haflingerfreak maar ik heb dit meisje op de kringfinale zien rijden en zij had haar goed bewegende haflinger netjes los door het lijf, netjes naar de hand toegereden, aan het lopen. En ze scoorde steeds tegen de 170 punten aan. Dus ik geloof toch echt dat de jury bij H het eerder bij het rechte eind had dan de jury bij C. Was er zelf niet bij dus mag er niet over oordelen, maar 1 van de twee juries heeft toch echt niet op zitten letten.

God, wat zal dat meisje balen zeg, echt sneu.

Ja ze heeft haar haflinger altijd heel leuk aan het lopen. Ze zit ook op bokt haar naam is nancy_d

DiantaM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 13:17

Tiara__ schreef:
Tulandro: Ja dat weet ik nog wel, we hadden dezelfde punten, jammer dat je niet mee kon doen in Oude Tonge.

Kathleen: Hahaha ik val meestal niet op, ben een erg klein meisje op een niet zo'n groot donker vosje met een grote bles. Ik zat in de laatste groep. Tussen al die grote mooie paarden vallen wij een beetje in het niet...

Ik vind jou juist opvallen doordat je paard heerlijk ontspannen loopt, en jij erg netjes rijdt! En dat vond een vriendin van me ook, die toen mee was.

Maseike

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 13:41

Wacht even!
Die danny haffie staat die niet in hoek v holland,
Zo ja dan ken ik die haffie.
En die vindt heidie erg stoer en mooi haffie en ken goed lopen die haffie!

Gr Monchique

Tiara__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 14:37

Thanx Tulandro, ik wordt er helemaal verlegen van. Juist in Albasserdam liep ze niet zo heel erg lekker, maar het liep daar zoiezo niet zo fijn vond ik. We zullen elkaar nu trouwens wel vaker tegenkomen, want jij start denk ik ook m1 nu.

Monchique: Ja ok, maar ik kan eigenlijk nog steeds niet geloven dat ik door ben. Ik ben steeds bang dat ik wakker wordt en dat het allemaal een droom was.

DiantaM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 18:57

Ik vond het er echt goed uitzien hoor, vooral met inrijden begin jij zo lekker over de rug. Ik probeer dat ook, maar tulan pakt het nog niet zo goed op. Van wie heb je les?
Ik ga inderdaad ook M1 starten, mn eerste wedstrijd is 5 maart op reyerbos, en dan 12 maart op dubbeldam, jij toevallig ook?
En kathleen, wow, jij hebt echt megagoede punten gekregen! Vooral fijn dat de jury's het met elkaar eens waren.

Aman__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 20:59

Monchique schreef:
Wacht even!
Die danny haffie staat die niet in hoek v holland,
Zo ja dan ken ik die haffie.
En die vindt heidie erg stoer en mooi haffie en ken goed lopen die haffie!

Gr Monchique

Ja ze staat volgens mij op manege Hoek van Holland.

noahtjuh

Re: Selectie? wie doet er mee in Zuid Holland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 22:45

heey
ik heb zaterdag 4 februari ook meegedaan aan de regio en ik had 148 punten met noah dat is mijn haflinger ik rij voor kring 5 .
danielle nog gefefeliciteerd met je kampioenschap
groetjes layza

noahtjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 22:46

owh en ik heb in de B gestart

Kathleen_vW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 22:50

@ Tulandro: ja, ze hadden me alle 2 op de eerste plaats staan, daar was ik wel blij mee. Moest wel lachen op de reactie van meneer Knook, die begon spontaan naar me te zwaaien toen ik afgroette

Tiara__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 22:52

Tulandro: Ik heb les van Frenk Jespers, hij zit in Terheijden. Bij mij heeft het ook best een tijdje geduurd voordat ze zover was dat ze echt lekker over haar rug liep. Misschien rij ik de 12e ook wel mee op Dubbeldam, maar ik moet even kijken of ik wel in een volgende klasse mag starten.

Hahaha Kathleen, dat deed hij toch bij iedereen? Alleen zal hij bij jou wat enthousiaster zijn geweest

Kathleen_vW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 22:53

doetie altijd zo blij zwaaien