Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
frunnik schreef:Schandalig!! Uitslag L2 paarden N. van Alfen met Danny (haflinger) bij de jury op H 2de met 172 punten en bij de jury van C 18de !!! (van de 20 ) met 148 punten.
Nou ben ik absoluut geen haflingerfreak maar ik heb dit meisje op de kringfinale zien rijden en zij had haar goed bewegende haflinger netjes los door het lijf, netjes naar de hand toegereden, aan het lopen. En ze scoorde steeds tegen de 170 punten aan. Dus ik geloof toch echt dat de jury bij H het eerder bij het rechte eind had dan de jury bij C. Was er zelf niet bij dus mag er niet over oordelen, maar 1 van de twee juries heeft toch echt niet op zitten letten.
God, wat zal dat meisje balen zeg, echt sneu.
Tiara__ schreef:Tulandro: Ja dat weet ik nog wel, we hadden dezelfde punten, jammer dat je niet mee kon doen in Oude Tonge.
Kathleen: Hahaha ik val meestal niet op, ben een erg klein meisje op een niet zo'n groot donker vosje met een grote bles. Ik zat in de laatste groep. Tussen al die grote mooie paarden vallen wij een beetje in het niet...
Monchique schreef:Wacht even!
Die danny haffie staat die niet in hoek v holland,
Zo ja dan ken ik die haffie.
En die vindt heidie erg stoer en mooi haffie en ken goed lopen die haffie!
Gr Monchique