Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Odie schreef:grandeur schreef:Ben benieuwd morgen, rijdt Edward dan zijn nieuwe kur, of niet ??
Geen idee, maar Laurens wel iig.
Gerrie schreef:Ik ben heel benieuwd naar de meningen over Jeff, gereden door Stephanie Peters![]()
.
Kimble schreef:Edward gaat het morgen gewoon weer halen!!!!
marieketencate schreef:Joy ging heel slecht, beter gezegd: zijn amazone ging heel slecht....geen milimeter lucht van voren en daardoor sprong hij een paar keer dwars door de hand heen. In een L proef scoor je daar geen wp mee, in de GP wel.....als iemand me dat toch eens uit kan leggen.
Lingh was niet zichzelf, het spetterde en straalde niet, Salinero deed dat wel. Laurens ging heeeel erg goed, wat kan dat beest strekken, echt niet normaal!!
Lucky Times had een super piaffe, Imke maakte wat fouten.
Sven vond ik wel goed rijden, correct, niet spectaculair, best lage punten.
Roger Schulkens had een gaaf paard, mooi voorbeen, maar kwam niet echt vooruit. Coby viel een beetje tegen, was nogal rommelig en met grove hulpen.
Blue Ocean zag veel spoken en dan draait ie echt héél snel om, echt jammer voor Tommie. Chantal van Lanen reed erg goed, knap van zo'n jong meisje!
007 vond ik overigens beter dan PB, die had zijn oren plat in zijn nek af en toe.
Ik ben Ollright fan
marieketencate schreef:Coby rijdt niet zo symphatiek, ze steekt haar been heel ver af en schommelt dan zo heen en weer..... maar goed, dat is mijn mening. Ik vind Kigali wel een stoer beest om te zien. Denk alleen dat ie liever springpaard was gebleven..
)
Dimple schreef:Gerrie schreef:Ik ben heel benieuwd naar de meningen over Jeff, gereden door Stephanie Peters![]()
.
Ik heb het gezien, maar vond het niet wat.
Sorry, rommelig en echt teveel fouten.
Gribaldi liet her en der ook flink wat steken vallen trouwens. Edward is met zijn hoofd bij andere dingen, denk ik