wie gaan er naar SGW Roden?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

andrea16

Re: wie gaan er naar SGW Roden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 07:17

reddytobias schreef:
leuke foto's. demijne staan in het SGW topic..
heb idd ook iemand bij de waterbak gezien(en dat terwijl ik reed)

Dat heb ik niet gezien, ik zag vanuit mijn ooghoek wel heel veel mensen. En er zat ook een fotograaf bij de laatste hindernis (check maar in mijn filmpje) In het rood, wie kan dat zijn?

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 11:51

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 17:15

Nou goed nieuws!! Er zijn nog meer foto's op www.melissen.net gezet!! Die van mij ook *blijheid*
Ik had zaterdag ook iemand bij de waterbak foto's zien staan maken, zondag echt aan iedereen met een camera gevraagd of hij/zij dat was, maar het heeft geholpen Knipoog

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 20:21

Nou keb vandaag ff wat hindernisjes gesprongen Haha! Das altijd het voordeel van de dagen na de cross, kunnen mn paard ik me ons ff uitleven Knipoog Mn paard ging helemaal door het lint, zo leuk vond ze 't. Ik wat minder dat ze zo deed (het ging: zoef naar de hindernis, spring, bok bok bok van vreugde Knipoog ). Maar ik heb het overleefd. Als ik het lef (en die ene wp int B springen) verzameld heb, dan doe ik volgend jaar ook mee. Maar es ff wat crosslesjes regelen voor die tijd... 'k Vond het trouwens wel jammer dat de waterbak zo leeg was, normaal ligt er veel meer water. Maar ach, we hadden alsnog genoeg water om in te plonsen Tong uitsteken

misssixty

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 20:26

Royaltjuh schreef:
Nou keb vandaag ff wat hindernisjes gesprongen Haha! Das altijd het voordeel van de dagen na de cross, kunnen mn paard ik me ons ff uitleven Knipoog Mn paard ging helemaal door het lint, zo leuk vond ze 't. Ik wat minder dat ze zo deed (het ging: zoef naar de hindernis, spring, bok bok bok van vreugde Knipoog ). Maar ik heb het overleefd. Als ik het lef (en die ene wp int B springen) verzameld heb, dan doe ik volgend jaar ook mee. Maar es ff wat crosslesjes regelen voor die tijd... 'k Vond het trouwens wel jammer dat de waterbak zo leeg was, normaal ligt er veel meer water. Maar ach, we hadden alsnog genoeg water om in te plonsen Tong uitsteken

Heejj...kan je die cross nog een xtje rijden dan???
Ik wil best nog een x me pony en ik vonden t egt vet leuk!!!
Was 3e in L ponys

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 20:35

Nee de hele cross kan je niet nog eens rijden. Ze zijn al weer aan het opruimen. Maar ik rij vaak daar in het bos (woon er mega dichtbij Knipoog ), en pak dan ook ff wat hindernissen mee. En nu stonden er wel een paar leuken, dus die sprongen we ff. Maar de hele route kan je dus niet nog eens doen, het strand is normaal gesproken ook afgesloten voor paarden Boos!

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 21:06

Ik heb laatst ook nog ff wat hindernissen gesprongen! Bij de waterbak blijven ze toch allemaal staan! Ik was er dus woensdag, en alles op t bouwland was ook al weg.
Dus alle hindernissen die in 't pad staan worden opgeruimd en waar mensen geen last van hebben blijven gewoon staan Lachen

En het is nogal logisch dat t strand afgesloten is voor paarden. Het is een recreatieplek en ik zou het ook niet prettig vinden om er te zwemmen als er ook gewoon paarden door het water lopen enzo.

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 08:44

Wij hebben er volgende week dinsdag weer crossles Lachen Oyeah! Ik kan de foto's van mij trouwens nergens meer op internet zetten want heb er even wat uitgeknipt van de website (THNX viefdepief! nu heb ik ook foto's Haha!)

Weet iemand nog een andere upload site dan ImageShack en MijnAlbum?

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 08:29

Hester pas op hoor!!
Ik had mijn foto's ook op bokt gezet, maar omdat ik ze illegaal van die site af had gehaald is er een slotje op gekomen.. Verdrietig

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 19:46

tsjah kan niet hoor vief Tong uitsteken

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 13:02

viefdepief schreef:
Hester pas op hoor!!
Ik had mijn foto's ook op bokt gezet, maar omdat ik ze illegaal van die site af had gehaald is er een slotje op gekomen.. Verdrietig

Oh joh, nah jah, ik heb ze zelf nog wel besteld Lachen Heb ze inmiddels thuis (2 heeel groot) en 4 kleintjes Knipoog Ga er eens even een keer een leuke collage van maken Cool

Maar thnx viefdepief Ach gut

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 13:45

aangezien Roden 3 maanden geleden is, gaat dit topic op slot.