geral schreef:hee, gefeliciteerd, ik zie je morgen wellicht ook wel, volgens mij moet Melissa rond half 1 rijden
Jullie kennen elkaar al?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SPRINGEN schreef:Jah, jij wel, maar rollebol en red zijn al gewassen, ingevlochten en alles is al ingepakt dus, 5 uur opstaan![]()
Shanna16 schreef:oohh!!Gemeen!
![]()
Noh.. dan zit ik morgen dus zo in de auto:![]()
![]()
![]()
Haha![]()
4 uur.. jemig dat zijn toch geen tijden![]()
![]()
En de KNHS ook altijd met hun gezeik en hun fouten... haha! Er staat dat ik een B proef rij morgen.
Uhmm.. ja prima, dan rij ik hoge puntenMoet lukken toch, als M1 combinatie een B proef rijden?
New-Forest schreef:Schrik van me leven net gehad!![]()
Ik dacht ik doe Melano nog eventjes op de wei. Gaat ze elke dag dus waarom vandaag niet?Me andere pony stond al in de wei en ze beginnen als een gek te rennen. De wei was bij de ingang wat modderig. Melano komt van achteren in de wei in volle galop richting de ingang. Ik al schreeuwen "hooo Melano rustig". En ze stopte maar niet. Maakt ze een vette sliding en komt midden in het schrikdraad terecht, helemaal kapot springt ze erover heen en rent naar de tuin. Onze honden liepen buiten en die beginnen hard te blaffen en Melano helemaal door de tuin rennen. Na 10 minuten lukte me het eindelijk om haar te pakken. Ben ik gaan stappen met haar en haar benen goed gecontroleerd. Gelukkig heeft ze niks!
Phoeh was nog even bang dat ik morgen niet kon starten. Toch vrijdag de 13e he
![]()