Missouri schreef:Wat Duitsers, wat NRPS-ers... (de Sjapoer die 2e was op de keuring in Vrouwenpolder geloof ik... tja er waren er maar 2 of 3![]()
).
Ik blijf nog steeds uniek met mijn paard, dat wel![]()
![]()
ow I get it

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sjuimpje schreef:Ik heb net een brief gehad,
aangezien wij in Houten maar 2 juryleden hadden ipv drie en hier achteraf bezwaar tegen is gemaakt, mogen we op 6 augustus evt. overnieuw rijden...
Sjuimpje schreef:Ik heb net een brief gehad,
aangezien wij in Houten maar 2 juryleden hadden ipv drie en hier achteraf bezwaar tegen is gemaakt, mogen we op 6 augustus evt. overnieuw rijden...
Sjuimpje schreef:Inderdaad Missouri,
of hij gaat weer zo kloje en dan krijg je reacties als:
"Zie je wel, het is echt geen fijne"
PrimaDonna schreef:Aaaaaaaaaaaaa,![]()
Nou, IK WIST NIET WAT IK MEE MAAKTE TOEN IK DIE BRIEF LAS![]()
Maar uuuhhhh nu ben ik zeker van de partij!!!! Wat een buitenkans is dit zeg.....Tamors 2e kans om toch nog te laten zien dat hij beter kan dan 148 punten van afgelopen keer!!!
(Alleen nu maar hopen dat hij niet nog een keer een bokkuurtje krijgt)
Maar ik ben helemaal in de de optiewauwie!!!!
Maar er staat ook in de brief dat dit voor aanvang van de wedstrijd bekend is gemaakt....maar ik weet van niks van die mededelingof het is langs me heen gegaan (wat heel logisch is) of het is niet helemaal waar wat ze beweren. Trouwens ik wist heel niet van die regel af.....ben ook niet zo'n bewezen regelment lezer....dat hadden we al gezien aan de nummers die ik zelf nog creatief in elkaar moest flanzen een avond voor de selectie
![]()
Maar goh, wat is dit fantastisch nieuws voor ons dan!!! En kunnen we onze meeting nog eens over doen![]()
(Deze brief is een pleister op mijn wond deze herkansing had ik niet durven dromen)
TOEWAUWIEEEEEEEE
Primadonna......................................JOEHOEEEEEEEEEEE
PrimaDonna schreef:Aaaaaaaaaaaaa,![]()
Nou, IK WIST NIET WAT IK MEE MAAKTE TOEN IK DIE BRIEF LAS![]()
Maar uuuhhhh nu ben ik zeker van de partij!!!! Wat een buitenkans is dit zeg.....Tamors 2e kans om toch nog te laten zien dat hij beter kan dan 148 punten van afgelopen keer!!!
(Alleen nu maar hopen dat hij niet nog een keer een bokkuurtje krijgt)
Maar ik ben helemaal in de de optiewauwie!!!!
Maar er staat ook in de brief dat dit voor aanvang van de wedstrijd bekend is gemaakt....maar ik weet van niks van die mededelingof het is langs me heen gegaan (wat heel logisch is) of het is niet helemaal waar wat ze beweren. Trouwens ik wist heel niet van die regel af.....ben ook niet zo'n bewezen regelment lezer....dat hadden we al gezien aan de nummers die ik zelf nog creatief in elkaar moest flanzen een avond voor de selectie
![]()
Maar goh, wat is dit fantastisch nieuws voor ons dan!!! En kunnen we onze meeting nog eens over doen![]()
(Deze brief is een pleister op mijn wond deze herkansing had ik niet durven dromen)
TOEWAUWIEEEEEEEE
Primadonna......................................JOEHOEEEEEEEEEEE
PrimaDonna schreef:owwwwwww hihihiiii idd een eentje teveel hahahahaaaJe bent in ieder geval erg scherp vandaag!!!!
![]()
Maar ik zit er ook aan te twijfelen of ik hem zelf voor ga brengen. Ik heb aan Mark gevraagd of hij er over na wilt denken om het voor mij te doenwaarschijnlijk vraag ik dan net iets teveel....en gaat hij daarna iets teveel vragen
![]()
Maar wie weet wilt hij het wel doen voor me en dan ben ik in ieder geval zekerder er van dat Tamor beter presteerd dan die 48 punten van mij.en daar gaat het uiteindelijk om, mijn ervaring is namelijk niet om een boek over te schrijven betreft de PAVO...er is een eerste helft en de tweede helft???? dat moet je maar niet vragen aan mij, die weet ik niet meer
![]()
Dus ben benieuwd naar zijn reactie op mijn uitnodiging!
Maar uuuuhhh meeten gaan we zeker doen en ben benieuwd wie de amazonne gaat worden....staan we zo meteen allebei aan de kant (hand in hand) te genieten van de prestatie van onze liefhebbende diertjes![]()
Toll!!!!!
rockey schreef:Haha Nou ik denk dat die 5 jarige van hun allen al wel een Z proef kunnen lopen, maar reken er maar wel op dat ze bij de 5 jarige best streng zullen zijn, je paard moet daar al gewoon veel meer afericht zijn, en niet specifiek in de oefeningen, maar wel in zijn bewegen, dan bedoel ik dat hij heel erg in balans moet zijn, en de aanleuning moet goed zijn, en hij moet al veel dragen, dat is tenminste wat ik er van begrepen heb Sorry if i'm wrong
QuijoSavan schreef:Dan kan ik het wel schudden, naja k doe toch maar mee voor de gein.
Heb mn paardje één jaar en daarvan 6mnd stil moeten staan wegens stress, spierpijnen en zelfs vastzittende nekwervels (had haar toen net een maand, kon de verandering niet aan, raakte helemaal gek).
Ben haar aan het trainen op M1 niveau (rijd nog maar L1 hoor), maar sluiten vind ze nog heel moeilijk. Ben alang blij dat ze nu lekker over haar rug loopt, want ze heeft echt zo'n nekje die ze er op kan zetten.
QuijoSavan schreef:Zag net foto van Laurens van Lieren op NK Kür op muziek, pfff als hij zijn 5-jarige ook zo netjes rijd kan k me netzo goed zoekmelden
Missouri schreef:Ik hoorde via via dat er dit jaar (door de juryleden) veel negatief commentaar was gegeven op het rijden (en ja, OOK de grote namen!!).
Constant op de handrem, niet los durven laten, koppen optrekken.
Niet eerlijk vanuit het achterbeen naar de hand toe, met het neusje eruit.
Jammerwant zo moet een jong paard wel lopen.
Missouri schreef:Ik hoorde via via dat er dit jaar (door de juryleden) veel negatief commentaar was gegeven op het rijden (en ja, OOK de grote namen!!).
Constant op de handrem, niet los durven laten, koppen optrekken.
Niet eerlijk vanuit het achterbeen naar de hand toe, met het neusje eruit.
Jammer want zo moet een jong paard wel lopen.