Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Anneruth schreef:Ik ben het met je eens hoor eva92. Ik hoop dat ze terugkomen op hun eerder gegeven antwoord. Nu lijkt het dat je eerder afhankelijk bent van de jury dan of je het wel of niet volgens de bepalingen doet.
Mijnknhs is inmiddels ook bijgewerkt. Er zit geen protocol bij (of nog niet).
Marjolein schreef:Ik heb nog niet gefilmd. Terwijl als het oude systeem was doorgegaan ik me vast wel had opgegeven voor 3-12 en 10-12. Dan heb ik een deadline en plan het proefje. nu denk ik dat ik zaterdag of zondag ga filmen. Maar als dat niet lukt of als ik geen zin heb, dan heb ik nog niet betaald en wordt het een week later.
eva92 schreef:Inmiddels heb ik een antwoord van de knhs m.b.t. het doen van een figuur een meter van de hoefslag om alles te kunnen zien.
Beste ....,
Wij konden in het weekend niet op je bericht reageren over je protocol. Ik snap je dilemma en ik snap dat het niet eerlijk voelt dat je het advies van de eerste jury opvolgt, de bepalingen hebt gelezen en daar dan op afgerekend wordt. Toch is het zo dat de jury bepaalt welke punten die geeft en dat is leidend in deze. We kunnen hier helaas geen uitzondering op maken.
Als er nog vragen zijn dan horen wij het graag.
linda2008 schreef:Anoeska27 schreef:Ik heb ook nog steeds geen proeven ontvangen helaas.
Zo zonde...
Gevoelsmatig ook onlogisch dat deelnemers zitten te wachten op een uitslag en ondertussen lezen dat er juryleden staan te springen om iets te mogen gaan beoordelen....
Marjolein schreef:Ik heb nog niet gefilmd. Terwijl als het oude systeem was doorgegaan ik me vast wel had opgegeven voor 3-12 en 10-12. Dan heb ik een deadline en plan het proefje. nu denk ik dat ik zaterdag of zondag ga filmen. Maar als dat niet lukt of als ik geen zin heb, dan heb ik nog niet betaald en wordt het een week later.
Flicka12 schreef:Floorg18 schreef:Ik heb vanochtend voor het eerst gefilmd en opgestuurd. Ik kwam er wel achter dat in mijn paspoort er geen aftekingen staan.. Is nooit eerder wat over gezegd, maar is misschien wel handig om dit alsnog even te regelen.
Ik heb dat ook niet, nooit iets over gehoord..
eva92 schreef:We waarderen het heel erg dat je opzoek gaat naar mogelijkheden om de proeven zo goed mogelijk te rijden. Bij de volgende proef is het toch het beste om de proef zo te rijden als op het protocol aangegeven staat, om dit in het vervolg te voorkomen. Vriendelijke groet, Sophie
Dit was het 2e antwoord.. deze discussie heeft geen nut
Getup schreef:Flicka12 schreef:Floorg18 schreef:Ik heb vanochtend voor het eerst gefilmd en opgestuurd. Ik kwam er wel achter dat in mijn paspoort er geen aftekingen staan.. Is nooit eerder wat over gezegd, maar is misschien wel handig om dit alsnog even te regelen.
Ik heb dat ook niet, nooit iets over gehoord..
Best apart eigenlijk, dat is toch niet te controleren als er niets staat?
Bij mij staan ze geschreven en verderop getekend.
eva92 schreef:We waarderen het heel erg dat je opzoek gaat naar mogelijkheden om de proeven zo goed mogelijk te rijden. Bij de volgende proef is het toch het beste om de proef zo te rijden als op het protocol aangegeven staat, om dit in het vervolg te voorkomen. Vriendelijke groet, Sophie
Dit was het 2e antwoord.. deze discussie heeft geen nut