Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cheminee schreef:Mijn stalgenoot kan de app al downloaden (iphone) maar ik op Android niet
Canon schreef:Mooi dat er stappen worden gezet! Ben heel benieuwd.kan hem ook nog niet downloaden zie ik. Dus nog maar even wachten..
Maar "paardrijden.nl"? Nu klinkt het net of je zo'n in 2007 opgebouwde info pagina zoekt..of ben ik de enige die dat denk?
Suzanne F. schreef:Canon schreef:Mooi dat er stappen worden gezet! Ben heel benieuwd.kan hem ook nog niet downloaden zie ik. Dus nog maar even wachten..
Maar "paardrijden.nl"? Nu klinkt het net of je zo'n in 2007 opgebouwde info pagina zoekt..of ben ik de enige die dat denk?
Eens. Die naam ik heel anders gekozen inderdaad. Dit is wel heel erg jaren 90.
Citaat:Over ons
Welkom op ons gloednieuwe platform Paardrijden.nl, wat leuk dat je er bent. Paardrijden.nl is hét platform voor de ambitieuze paardensporter. Wil jij een betere ruiter of amazone worden, dan ben je hier aan het juiste adres. Het platform Paardrijden.nl is een onderdeel van de KNHS, de paardensportbond van Nederland.
Dinsdag 14 april gaan we live met het platform.
Nieuwsredactie schreef:*Horses.nl
Dressuur
Toen de KNHS vorige week bekend maakte dat zij bezig zijn met de mogelijkheid dat ruiters online hun proef kunnen insturen voor winstpunten werd online gesuggereerd dat het een 1 april grap betrof. Niets lijkt minder waar nu de KNHS al een app heeft gelanceerd genaamd 'Paardrijden.nl'.
Lees het hele artikel op Horses.nl
Caritas schreef:Dus dan kun je ook gewoon promoveren naar een hogere klasse?
bliksemflits schreef:NoekAa_ schreef:Scheelt dat het ook nog niet officieel gelanceerd is. Op de website staat 14 april. Nog 2 dagen geduld
In hun filmpje is in het voorbeeld te zien dat het al kan, vandaar mijn vraag. Dacht misschien kan je je al wel inschrijven voor volgende week
Caritas schreef:Dus dan kun je ook gewoon promoveren naar een hogere klasse?