Leuke pony fleury! Gaat vast goed komen, de eerste wedstrijd gewoon eens kijken waar je staat. Je zal er ongetwijfeld veel van leren
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Gelukkig komt eind januari ook de zadelmaker al want daar wil ik eigenlijk ook niet meer mee doorrijden. Saar88 schreef:Even inhakend op de tandarts; vinden jullie wel eens gewisselde tanden? Je zou toch denken dat die ergens moeten liggen, maar ik zie ze nooit!
Afgelopen woensdag wel weer een les gereden en ze liep zo gigantisch goed! Het was heel bijzonder, maar ze heeft vrijwel geen stap verkeerd gezet.
(Heb hem toen wel laten zitten, schrok me kapot want ik had niet door dat die tand los zat). Ik heb wel een stukje veulenkies. Die haalde de tandarts er de eerste keer uit met het vijlen, de rest was er al uit en die was blijven hangen.
!
Dus het kost mij ook nog eens aardig wat benzine. Daartegenover staat dan wel weer de kennis en kunde bij CM. Ze hebben mij tot nu toe heel fijn geholpen, ondanks dat ik vorig jaar niet eens normaal kon rijden op mijn pony. De galop zat er toen nog niet op omdat ze hem dan volledig flipte, opstappen was toen ook nog een dingetje. De eerste keer rende ze zelfs weg voor de zadelmaker daar
Gelukkig hebben ze daar enorm veel geduld. 

Beetje jammer.
Heb nu een Anatomica short roll monoblad
, maar op aanraden van instructrice en zadelmaker toch gekocht en ja, daar hadden ze helemaal gelijk in. (Ik heb altijd op te grote zadels gereden vanwege bijrijdpaarden en dit zadel is dus ook passend voor mij en dat was ik helemaal niet gewend).
) maar goed, we gaan voor de ervaring en de fun. Heb er in ieder geval zin in. Instructrice is ook blij dat we eindelijk weer eens gaan starten haha.
Dit is bijvoorbeeld een maand of 4/5 uit elkaar.