Leuk!! Ik heb toevallig gisteren voor het eerst een poging gewaagd. Vond het niet gek voor onze eerste keer. Zowel hij als ik kennen dit soort oefeningen niet.
Dit soort dingen om te knutselen zijn ook leuk. Ik mik niet om bepaalde passen. Vind het belangrijker dat ze goed zijn. Dus goed voorbereiden. Anders zijn ze naar rechts niet mooi.
Zoooo dat doe ik nog niet hoor. Ik doe met de wissels meestal ook alleen puur goede voorbereiding, maar wou eens testen of wij ze om de 4 kon konden springen. Hij moet ze ook meer van de grond gaan springen op een of andere manier.
Zorro vandaag toch maar geschoren. Hij zweette zo erg door zijn dikke vacht en volgende week weer in de binnenbaan de proeven. Dan word hij nooit meer droog.
Dakar had ik al kaal en die moet nu eigenlijk weer. Denk dat ik hem nog maar eventjes doe voordat ik 15 november ga verhuizen. Dan zal ik wat minder tijd hebben.
Clark heeft nog geen lang haar, wel wat dikker.Die hoef ik nog niet te scheren. De anderen moeten echt al ff.Het is dat ik niet op wedstrijd hoef anders had ik ze al gedaan. Maar als je vroeg scheert moet het meestal met 3 weken weer. Volgende week scheer ik er 2, mijn 3 jaartjes zie ik nog ff aan. Ik scheer ze altijd helemaal, benen scheer ik sowieso het jaar rond.
Ik scheer Dakar vaak 3x per seizoen. Die schiet zo snel in het haar. Hoofd doe ik deels denk ik want dat is echt een gevecht. Met de rest ie super mak. Jonkie laat ik nog even lekker harig. Misschien een patroon zodat zn buik en hals minder zweten. Maar niet zn benen en hoofd. Zoveel werkt ie toch niet.
Ik heb gisteren mijn 10e winstpunt gereden 212 - 2... Heb niet heel fijn gereden. Maar hoop nu de druk van de ketel is het gemakkelijker gaat. Volgende keer rijd ik nog maar 1 proef. 2 vind ik echt heftig. Dus zal nog even paar keer oefenen in deze klasse, kan ik mooi uit hoofd gaan rijden!