dieseltje09 schreef:c_alsemgeest gefeliciteerd met je punten, ondanks de lange stop inderdaad nu ritme opbouwen, kan het alleen maar beter gaan!
Yvank, leuk nog een fjord hihi!
Janine1990 scheelt dat echt zo veel? Ik ga toch maar naar groningen verhuizen danIk vind het niveau in de randstad weer af en toe echt te hoog bij sommige jury's daar kom je met een normale beweger niet eens de B door, alleen met voorbenen zwaaiend tot voorbij de oren
![]()
Ach ik vermeed dat soort stallen gewoon en dan is het in de randstad ook prima te doen, zelfs met mn fjord
Naar mijn idee wel. Kampioenen komen doorgaans niet uit Groningen en dat zijn ze ook al jaren niet gekomen. Natuurlijk heb je hier ook regionale toppers, maar ze lijken het nog steeds niet af te kunnen leggen tegen Noord Brabant bijvoorbeeld, op een uitzondering na. Maar structureel gezien, lukt het gewoon niet in mijn ogen. Je hoort hier ook nog best wel vaak: "Oooh, maar dan moet je naar die en die wedstrijd gaan, daar lukt het wel." En dan gaat het specifiek om een locatie, niet om een jury hoor (die wisselt hier voldoende af). Als ik zie dat ik laatst in een gecombineerde M1/M2 twee keer 2e wordt, met een slechte travers... En daarmee eerste van het M2 ben, nummer 1 was M1. Dat is toch slecht?
Dat gebeurt je maar op weinig plaatsen in Nederland. Of laatst in de kop van Drenthe, 1e met een 1 op travers

De punten die ze hier halen, halen ze in het Zuiden echt niet...