Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
cynthia25 schreef:Ik heb de knhs gebeld en ze zijn er druk mee bezig en hopen het einde van de dag de nieuwe dressuurproeven online te hebben. Ze zei het is een hele klus en we we weten niet of we vandaag alles redden, maar er komt vandaag sws wat op de site....
. vonneke schreef:cynthia25 schreef:Ik heb de knhs gebeld en ze zijn er druk mee bezig en hopen het einde van de dag de nieuwe dressuurproeven online te hebben. Ze zei het is een hele klus en we we weten niet of we vandaag alles redden, maar er komt vandaag sws wat op de site....
Volgens mij is het niet meer dan klaarzetten en op het moment dat je ze nodig hebt online zitten....
Zie net een mail dat de nieuwe men proeven online staan.
xSannee schreef:Op de site van Media Boekservice staat 3 maart als leverdatum volgens mij.
Dat ze druk bezig zijn met klaarzetten van de proeven vind ik gek, als je die vandaag wilde publiceren zorg je er toch voor dat het zo klaar staat dat je nog 1 keer op een knop hoeft te drukken en het staat online?
1 maart, 2 maart of 3 maart. We hebben nog ruim een maand om alles te kunnen oefenen! cynthia25 schreef:Ze hebben nu pas de menproeven er op staan dus ze kunnen het denk ik niet met 1 druk op de knop doen anders stond nu toch wel alles online. Geen idee hoe het werkt hoor