wedstrijd blunders

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Agile

Re: wedstrijd blunders

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 10:55

Super grappig om iedereen z’n blunders te lezen. _O-
Zelf een keer bij een outdoor wedstrijd flink de mist in gegaan. Er stonden 2 ringen direct naast elkaar, met dezelfde zijdes tegen elkaar (dus FBM van ene ring tegen FBM van andere ring). Toen ben ik op de letters van de andere ring gaan rijden, maar die stonden net 2 meter verder naar achter. Ik kreeg het pas door toen ik E moest afwenden en halthouden - achterwaarts, en de goede B voor me zag.... De jury moest na de proef wel lachen, toen had ze pas door waarom ik zulke rare figuren reed.
Verder ook een keer spoor gebroken tijdens de eerste proef. In de galop geprobeerd dat ding van mn laars te schudden en volgende proef zonder gereden. Op protocol stond dat ik ze helemaal niet nodig had en toch nog mooie punten gekregen.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 12:30

Goh hahaa gelukkig nog nooit t verkeerde paard onder me kont gehad. Al heb ik wel aparte paarden dus zou t meteen moeten merken hahah!

Zondag weer concours ben benieuwd!

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 12:35

Wel van anderen }>

B afwenden, X halthouden... Ging ze groeten :')

Ook wel een paard gezien die de spanning niet meer trok, is ook tussen de hekjes door gerend en er tussen uit genaaid :+

Ikzelf heb eens met veel te lange beugels gereden (had geen tijd meer om in te korten).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 15:54

onderling springen, bij 2de (en laatste) proef brak de stijgbeugel af :(
kreeg een andere stijgbeugelriem van een ander zadel, die veel langer was dan de andere, dus waren VEEL te ongelijk
oke maar zonder beugels gereden dan maar...

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 10:22

Jij hebt wel erg veel blunders he haha!

Felien_Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 10:58

euh, ik wou een keertje wegrijden van de rest met het losrijden maar daar was paardje het niet mee eens, daar kwam het bokken en het steigeren :') 5 minuten voor ik de proef in moest er af vallen.. haha, maar toch de proef gereden :D alleen laten we het maar niet over het resultaat hebben haha ;)

en met verschillende jonkies al gehad, waaronder mijn huidige paardje dat we ineens de ring uit waren :')

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 17:38

Ik moest vanmorgen op wedstrijd wel 3x aan dit topic denken! Ten eerste was ik zelf m'n poetskoffer vergeten, maar dat was niet zo dramatisch want paardlief had zich redelijk schoon gehouden.

Maar toen knalde er in een andere ring iemand vol door de hekjes en paard wilde niet meer terug de ring in. Ze werd uitgebeld en ging mopperend en vloekend het terrein af. Die kon er zelf niet om lachen, dus ik gok dat zij zich niet in dit topic meldt :D Als klap op de vuurpijl kwam ik op het parkeerterrein een nerveuze Belgische dame tegen die vroeg of ze misschien mijn singel mocht lenen, want ze was de hare vergeten!

joeluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 18:46

Ik heb vandaag ook wedstrijd gehad, voor het eerst iets belangrijks vergeten: mijn Cap! :oo
Gelukkig voor het dressuren een cap kunnen lenen van iemand, en voor het springen weer van iemand anders. Wel erg fijn dat er zoveel behulpzame mensen zijn :D

Fortuna22

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 19:04

Na een te gezellig avondje stappen, moest ik er weer vroeg uit voor concours. Snel mijn spullen bij elkaar geraapt, naar stal, paarden in de vrachtwagen en toen heerlijk nog even bij kunnen slapen tijdens de reis :P
Eenmaal in het parcours werd er veel gelachen en gekletst aan de kant, bleek ik een uitermate charmante onderbroek aan te hebben met stippels!! Tja, die zag je natuurlijk dwars door mijn witte rijbroek heen :D
Ik heb dit nog lange tijd moeten horen..... :roll:

MStefanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 14:37

Het ergste was dat ik ooit mijn zadel was vergeten en de wedstrijd was niet bij de deur

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 16:54

Nou zondag weer geweest. Geen blunders maar wel bijna een botsing. De meneer was zich er aan het focuse op de wilde hengst :') en knalde zo tegen mij op. Gelukkig niks gebeurt *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 23:10

ooit smorgens vroeg moeten vertrekken, naar stal gegaan, paarden eten gegeven, opgezadelt mijn cap opgezet op mijn paard gestapt (ik reed naar wedstrijd ivm geen trailer) en dan pas doorhebben dat ik men pyjama nog aan had _/-\o_

kevertje04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 23:16

chalinka schreef:
ooit smorgens vroeg moeten vertrekken, naar stal gegaan, paarden eten gegeven, opgezadelt mijn cap opgezet op mijn paard gestapt (ik reed naar wedstrijd ivm geen trailer) en dan pas doorhebben dat ik men pyjama nog aan had _/-\o_

Dat meen je niet :') _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 23:18

nja was wel 1 'voordeel' ze stonden aan huis dus was niet over straat geweest :P

of met mijn brevet (oke niet echt wedstrijd) ben ik gevallen met hoofdstel en al in mijn handen, ik moest even bekomen en stond daarna te trillen op mijn benen en mijn paard stond er doodleuk aan de sprong te slapen :Z

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 16:31

Foto al eerder gepost.
Laatst bijgewerkt door Es_ther op 28-04-15 17:16, in het totaal 1 keer bewerkt

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 17:05

Goh knap. Zelfde foto als 20 dagen terug en toen had je er een 6 voor met -2 en nu ineens een 7 met -2?

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 17:15

Ho woeps, typfoutje.
Wist niet meer dat ik die foto had geplaatst, verwijder m wel even.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 17:22

Haha ik dacht ook al, die foto komt me bekend voor! :+

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 17:25

Tentamenstress enzo, vergeet je nog weleens wat haha :+.

Liep laatst wel bijna de verkeerde ring in, t wss dat mijn voorlezer zei dat ik er 1 verder moest.
Maar verder heb ik een lijstje met wat mee moet, ben al een x mn cap & singel vergeten

x_Nadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 17:53

Ik heb er ook een paar :oo

- met losrijden had ik altijd een joggingbroek aan en ben een keer dood leuk zo de ring in gereden...

- verkeerd paard mee genomen

- proef ging bagger er vervolgens zat ik in iemand anders zijn auto te janken :=

- cap, jasje, laarzen vergeten (heb het zelfs een keer gepresteerd om alle 3 te vergeten)

En nu geen blunder:
Mijn laatste wedstrijd die ik reed zou mijn opa komen kijken maar helaas was hij een paar dagen van te voren overleden maar ik moest en zou die wedstrijd rijden!
Met als resultaat, als een jankende baby die proef gereden en alles geven en een dikke 1ste plek! (En toen nog harder janken)

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 18:11

Hoe kan je een verkeerd paard meenemen als ik vragen mag :+?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 18:19

heb ik ook eens bijna gehad
was op onderlinge wedstrijd en ze zeiden: ja ze is al gepoetst dus zadel maar op dan kan je gaan losrijden'
ik neem spullen en ga opzadelen en zag maar pas aan het hoofdstel dat ik het foute paard aan het opzadelen was
en ik was met mijn verstrooide kop zelfs nog een c-pony aan het opzadelen ipv het paard dat ik reed :Z
het waren beide wel schimmeltjes en het paard stond in de schuilstal ipv buiten dus tja
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 28-04-15 18:20, in het totaal 1 keer bewerkt

spitenmazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 18:20

Toen ik 9 was en net nieuwe laarsjes had, op de groei gekocht.
Raakte mijn beugels kwijt in de galop & kwam de ring uit met alleen mijn sokken nog aan... -O-

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 18:20

Ess_Ramona schreef:

Je weet toch dat alle paarden op elkaar lijken? >;)

x_Nadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 22:34

Ess_Ramona schreef:

een vriendin had haar ingeladen, ik ging altijd met de 1 op wedstrijd en dit was de eerste keer dat ik de ander mee had maar vergeten te vertellen welke ze moest inladen dus ging ze er vanuit dat ze die moest inladen die altijd mee ging :oo