Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
M_D_H schreef:vonneke schreef:Zo'n netje is leuk voor bij de pony's
Als je dik en lang haar hebt zoals ik is dit netje toch wel de uitkomst
Ik krijg gewoon geen donut om mijn haar...
Ik heb gewoon te veel haar
Fredt schreef:Een doorschijnend pantykousje over je donut zorgt er ook voor dat er geen ongewenste haren uit je netje springen!
Nies_ schreef:Amiigo schreef:Dan doe je het hoofdstel af in de trailerdoe je weer het halster over het hoofdstel heen en klaaaar.
Waarom zou je het halster nog om willen? Ik doe het hoofdstel om in de trailer, als het nog even duurt een hengstenketting er aan omdat dat makkelijker vasthouden is en als paard de trailer weer in moet doe ik het halster om in de trailer. Zo lastig is dat toch niet?
noorhermans1 schreef:M_D_H schreef:
Als je dik en lang haar hebt zoals ik is dit netje toch wel de uitkomst
Ik krijg gewoon geen donut om mijn haar...
Ik heb gewoon te veel haar
Ik heb haar toe mijn billen en mijn haar past niet eens in zo'n afschuwelijk ding. Gewoon een staart maken, vlecht erin, rond draaien, vast zetten, pantykousje erover, net je erover, dikke stiek erom en klaar.

pillow schreef:Nies_ schreef:Waarom zou je het halster nog om willen? Ik doe het hoofdstl om in de trailer, als het nog even duurt een hengstenketting er aan omdat dat makkelijker vasthouden is en als paard de trailer weer in moet doe ik het halster om in de trailer. Zo lastig is dat toch niet?
Als je iemand bij je hebt die het paard vast houd hoeft hij het halster niet meer om nee. Ik was meestal alleen en dan moet je hem toch vast kunnen zetten. Ik deed altijd een koeienhalsband om, heel sterk en heel handig. Je kunt je halster opruimen, hoofdstel aan, nog de handschoentjes aan, auto afsluiten ed.

Mnon1994 schreef:Geen idee of ie al genoemt is.
Heb jij ook last van uitstekende haren in je parelnetje?
Haal dan eens zn oerlelijk netje voor over je hele hoofd. Knip deze ongeveer door het midden en leg er een knoopje in. Gebruik dan een half netje onder je parel netje

renee16 schreef:Ik hoor hier nogal verhalen over strikken om je knot. Maar ben ik dan echt de enige die die ruimte niet heeft? Ik maak mijn knot echt helemaal onderaan in mijn nek, maar zodra mijn cap op moet, moet ik m'n knot echt wat 'los' trekken om dat nekstuk van de cap tussen te krijgen. Ik rij met een doodgewone HH cap..
Is me al 2x gebeurd dat mijn knot los kwam tijdens het rijden. Niet verbazend aangezien ik hem erg slecht vast kan zetten, hangt zeg maar een halve cm van mijn hoofd omdat de cap ertussen moet (sorry lastig uitleggen)
IvankBacardi schreef:renee16 schreef:Ik hoor hier nogal verhalen over strikken om je knot. Maar ben ik dan echt de enige die die ruimte niet heeft? Ik maak mijn knot echt helemaal onderaan in mijn nek, maar zodra mijn cap op moet, moet ik m'n knot echt wat 'los' trekken om dat nekstuk van de cap tussen te krijgen. Ik rij met een doodgewone HH cap..
Is me al 2x gebeurd dat mijn knot los kwam tijdens het rijden. Niet verbazend aangezien ik hem erg slecht vast kan zetten, hangt zeg maar een halve cm van mijn hoofd omdat de cap ertussen moet (sorry lastig uitleggen)
bij mij ook hoor!!
ik kan ook echt geen strik kwijt al zou ik dat willen.
mijn knot past net als die echt in mijn nek zit zegmaar.
ik heb ook een hh cap