Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jolliegirl schreef:Je zou respect moeten hebben voor ieders keus. Dus ook de keus van de aanwezigen.
Waarschijnlijk hebben ze er niet eens erg in gehad omdat ze een kraamparty hadden en aan het dineren waren..
Mij viel het op omdat in het cafe de muziek van de radio stopte.
Laat ieder gewoon in zn waarde...
Tevens zitten er in een restaurant gasten, geen klanten. :p
_San87_ schreef:Johanna59 schreef:Eerlijk? Geen wedstrijden op 4 mei. Er is namelijk niet één dag in het jaar, waarop niets wordt georganiseerd.
Laat 4 mei dan de enigste zijn.
Dat gaat ook niet. Kransleggen en de hele herdenkingsceremonie wordt ook georganiseerd...
Fitzroy schreef:Anoeska, Er is bij jullie (maar dan heb ik het over het dorp en niet over het buurtschap) wel degelijk aan Dodenherdenking gedaan en wel op 3 mei lees ik in De Band![]()
Dus niet zo vreemd dat er op 4 mei niet gevlagd werd.
Johanna59 schreef:Iedereen die nu leeft, heeft toch nog ouders, grootouders of overgrootouders die de oorlog hebben meegemaakt. Dan moet je het toch tenminste uit respect voor hun doen.
Jolliegirl schreef:Je kunt niet heel de wereld stilzetten om 8 uur..
Misschien waren die fietsers wel stil??
Ik stond ook glazen te spoelen..maar was wel stil...
Prima toch?
Anoniem schreef:Ik vind ook niet zo zeer dat je alles moet laten vallen en 2 minuten stil gaat zitten, soms gaat dat gewoon even niet
Nikass schreef:Nee inderdaad, ik begrijp mensen niet die geen respect op kunnen brengen voor de dodenherdenking. Sterker nog, ik wil ze ook niet begrijpen.
Netje schreef:Anoniem schreef:Ik vind ook niet zo zeer dat je alles moet laten vallen en 2 minuten stil gaat zitten, soms gaat dat gewoon even niet
Niet om persoonlijk te worden, maar 2 (twee !!!!) minuten stil zitten is dat nou zoveel gevraagd?? Je moet toch ook wel eens naar de wc? Hoe doe je dat dan als je kennelijk nergens tijd voor hebt. En dus niet voor jou, maar als voorbeeld. Als ik om me heen zie hoeveel tijd iedereen kwijt is met appjes, FB, Twitter, Bokt, Tinder (om maar een dwarsstraat te noemen) etc. etc. dan kan het toch nauwelijks zo zijn dat 2 minuten teveel is om even écht alles los te laten??