Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

dus die vindt het echt wel lekker binnen als het hier zo koud is of hard regent
) wat ik die dag gedaan heb, hoe hij was en of er bijzonderheden waren. Ik vind het erg handig, omdat ik daardoor patronen kan herkennen die me zo niet opvallen. Vooral op medisch vlak, afstemming rust/arbeid etc.
Nouja.. Als ik was gebleven had ik misschien niet zoveel over mezelf geleerd als nu.
Als het nat is gaan ze wel met z'n allen lopen vervelen bij het hek na zo'n 2 uur buiten. Dus ze hoeft van mij ook niet de hele dag, als ze maar een paar uurtjes buiten is geweest. Eigenlijk vind ik dat een paard zoveel mogelijk in de wei moet. Maar in de groep waarin mijn paard staat gaan ze op die momenten elkaar trappen, bijten, dekens gaan kapot, paarden met blessures, dus dat is ook niet wat. (Tot nu toe is de mijne nog veilig *klopklop*)
Maar daar probeer ik niet aan te denken, ik ga voor een ontspannen proef zonder waas voor mijn ogen, waarbij ik op mijn houding blijf letten.
en als ik op cc moet gaat die de dag zelf even op het gras als ik pas laat in de middag moet, anders een dagje binnen of buiten na concours.

maar hij is ook groot

, zo'n 15/20 min rijden.