Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar ik heb wel een kleine mening
De eerste proef vond ik nog wel aardig, al vind ik dat de voorbereiding hier en daar beter kan, net als de afwerking. Probeer zo nu en dan wat rust in je proef te creëren, dat maakt het beeld wat rustiger, ook voor jezelf.

Volgens mij ga ik af als een gieter..webster543 schreef:In Nederland mee rijden??? Dat durf ik nietVolgens mij ga ik af als een gieter..
Heb ook geen flauw idee hoe en of ik überhaupt een proef mag mee rijden..
Ja, wat jullie beschrijven is juist hetgeen ik voel. De kür is ook wel een stuk mijn eigen fout, had beter vroeger mijn kür moeten maken en hem vaker met hem oefenen. Hij heeft dat wel nodig, weten waar de lijnen zijn.
Klopt ook wat je zegt, anouk. Je blijft maar bezig. Zal blij zijn als ik eind dit jaar naar de 20x60m mag gaan. Vanaf dan ben ik weer een jonkie met een zeer normaal paard. Want vanaf dan rij ik Nationaal en zitten er paarden bij die meer waard zijn dan mijn huis...
Nationaal ook niet ophemelen hoor, zijn ook maar mensen en vele zullen er net zo hard voor moeten werken als dat jij moet, tuurlijk heb je er altijd een paar die met paarden rondrijden die naar Rio moeten maar valt mij altijd op als je bij ons bij de Subtop kijkt hoeveel mensen gewoon net als bij de basissport met een trailertje aan komen en een normaal paard, tuurlijk met kwaliteit, maar dat heeft jouw paard ook! Anders was je nooit tot dat niveau gekomen!
Ik ga mijn oude kür van Mechelen wat aanpassen en dan direct de douche in om wat lijnen voor de draftoer te verzinnen (warm water helpt om na te denken en je kan zoveel vierkantjes op de venster tekenen als je wilt
) 

Ja, al mijn salaris gaat zo'n beetje naar het paard, maar het geeft op de een of andere manier een goed gevoel om te zien dat alles weer betaald is, ook al is er dan weinig op rekening over. Niemand kan het van mij afnemen, alles is van mij!