B-debuut, wie oh wie nog meer?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

marjolein_el

Re: B-debuut, wie oh wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 12:05

Mijn debuut staat nu officieel gepland, 18 mei moet het gebeuren bij manege beukers! Spannend. :#

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 14:57

spannend! :D

wahah ik trek het vanavond echt neit meer zit nu al te stuiteren _O-
paardje lief heerlijk vaochtend, ik hoop dat ze morgen een beetje rustig is en tussen de hekjes blijft, dan ben ik allang blij zat O:)
vanavond terug om te gaan vlechten en de spullen in de auto te leggen

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 15:04

Ilse_123 schreef:
misschien een stomme vraag...
maar als je rijd in kring denbosch, mag je dan ook ergens anders starten (geen selectie). via de vereniging rijd ik namelijk in kring den bosch, maar mijn paard staat nog in Eindhoven, en ik wil liever dan een paar keer daar starten.

Maakt niks uit. Je mag starten waar je wilt. Ik start in Limburg en ga in September naar Haaksbergen. Zou raar zijn als je alleen maar in je eigen ring mag starten.

Verder voor de schroefgaten.

Zag een plaatje voor bij komen met een doosje/kistje? Heb deze ook al jaren en vind hem erg fijn. Eerst met het pinnetje het ergste vuil eruit halen dan eventueel met het borsteltje in het schroefgat en vervolgens de tab erin draaien en eruit draaien.
Daarna watjes nat maken en er in proppen mbv je pinnetje op het houten ding ;)
Op conours hoef je alleen nog maar de watjes eruit te halen en kan je zo je schroeven erin draaien. Ik ben in nog geen 5 min ermee klaar.

Iedereen veel succes met zijn debuut. Heb hem jaren geleden gehad maar imv omstandigheden (ongeluk) nog steeds in dezelfde klasse ;)

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 15:06

Ja dat borsteltje paste er eerst niet eens in maar daar heb ik een stukje vanaf geknipt en nu doet hij het. :)
En die tab, die wil al helemaal niet maar met de eerste twee stappen paste hij er gister ook al in.

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 15:51

Iedereen alvast heel veel succes voor morgen en overmorgen!!

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 17:33

je krijgt je paard ook gewoon schoon, met een vochtige doek, en dan eroverheen wrijven

Ilse_123 : je mag gewoon ergens anders starten ik ben wel eens in eindhove gestart, maar ook wel eens in tilburg.

Janine001

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 19:42

Pony gereden, en manen ingevlochten en gewassen.

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 21:57

De héle week is mijn paard brandschoon, en uitgerekend 1 dag voor m'n wedstrijd zit er een strontvlek waar je bang van wordt. Ik heb toch even op m'n pony gescholden joh. :+

En net nog even die kalkoengaten gedaan, wat een rotklus! En wat een vies werkje met die watten, vaseline en prut. Blegh!

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 22:20

Poown staat ingevlochten op stal, auto bomvol spullen en mn laarzen glimmen de kamer uit.Ik ben er klaar voor!

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 22:21

NadineBlabla schreef:
Poown staat ingevlochten op stal, auto bomvol spullen en mn laarzen glimmen de kamer uit.Ik ben er klaar voor!

waar moet je starten?

Majken

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 22:42

Mijn debuut is nu ook officieel geplant. 11 mei in de mortel, manege het zwarte water. Het is buiten, dus ik ben heel benieuwd hoe het zal gaan :)

Veel succes voor de mensen die morgen moeten !

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 22:46

succes majken en de rest ook

Nodime

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 22:48

Zijn er toevallig nog meer mensen die zondag in Langenboom starten? :)

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 22:50

nee, ik niet, ik start eigenlijk alleen in kring den bosch

Majken

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 22:59

poepoe dat word een stress woensdag en donderdag om mijn paard en mijn outfit schoon te maken.
woensdag geen tijd omdat ik les heb, en donderdag om half 5 pas uit van school. -O-
Dat word echt haasten, daarom was ik hem liever niet, want dat neem te veel tijd in beslag.

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 23:01

ik heb maandag avond wedstrijd en moet ook tot 3,45 naar school, maar ik vraag gewoon of ik eerder weg mag, maar dat is makelijker op het mbo

Majken

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 23:05

laten ze jou eerder gaan als je dat vraagt? :oo
nou bij mij dus echt niet helaas.

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 23:06

ja heb rekenen, ik zeg gewoon ik heb wedstrijd en mag ik eerder gaan want anders haal ik het niet, maar ik doe ook wel de oplijding dierenverzorging misschien dat dat scheel?

Majken

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 23:09

@nicky_rilana ik zit gewoon op een school van havo, vwo etc. bij ons is dat denk ik strenger, maarja misschien kan ik mama lief aankijken of ze me wil ziekmelden de laatste 2 uur haha

@marjolein_el ah dat is vervelend ! maar je bent er nu wel van af :)

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 23:11

haha ja, middelbare school, al denk ik dat ik op mijn vmbo ook wel vrij kon krijgen hoor. maar op het mbo is het echt helemaal niet streng. ik wil namelijk wel heel mijn paard wassen voor dat hij mee gaat en ik moet op 9 uur starten. maar voor dat hij droog is duurt wel even

Noon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 23:16

Ik mag hopen dat ik dit jaar nog een keer kan starten, er is iedere keer wat tussen gekomenen en nu gaat t paard in kwestie misschien verhuizen. Dus dan ben ik weer wedstrijdpaard af helaas...is me kennelijk niet gegund ;( Heb zelf een 'kneusje' staan, die helaas door een ongeluk niet 'normaal' gereden kan worden...

Rest trouwens veel succes! Super leuk! *\o/*

Majken

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 23:19

@nicky_rilana ja klopt. weet je misschien hoe je hem schoon kan houden na het wassen, als je hem een paar dagen van te voren wast? ik dacht aan een dun dekentje, maar weet niet zeker of dat helpt. en wil hem ook niet de hele dag binnen laten staan.

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 23:20

zo ie zo een deken, maar ook gewoon genoeg glans erop niet te zuinig zijn :D

Majken

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 23:23

ik heb een soort goedkope versie van equishine, die ik heb is glans en antiklit spray. en heb vandaag green spot remover gekocht. Ben benieuwd of het werkt :)

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 23:26

equishine, de goedkoopste werkt het beste, je moet het alleen niet op de plek van je zadel spuiten want dan ga je glijden ;)