Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sjolvir schreef:Milou_Milou schreef:Ik ga me ook inschrijven. 10 maart in Waverveen. Pony's mogen wel mee doen alleen als je boven de 18 bent (even navraag gedaan)!
Dus ik (ernstig boven de 18) en mijn 1.47 grote fjord (kansloze combi, maar daar gaat het even niet om) mogen dus in principe meedoen?
Renske_W schreef:Reglement - MacRider Cup 2012
Inschrijving is gratis.
Er is géén startkaart nodig.
Minimaal 5 deelnemers per klasse met een maximum van 20. Er zijn 5 klassen.
Deze competitie geldt voor paarden ouder dan 4 jaar (géén pony’s).
Inschrijving per paard per klasse, maximaal 2 paarden, en éénmalige inschrijving.
Minimale leeftijd 18 jaar, met uitzondering (dispensatie mogelijkheid) voor jongere ruiters vanaf 16 jaar uitkomend in Z.
Er mogen geen hulpmiddelen (teugels etc.) gebruikt worden.
Tenue; vrije tijd of wedstrijd. Let op!: na regionale kampioenschappen, wedstrijd tenue verplicht.
Er hoeft geen proef te worden gereden, selectie vindt plaats dmv clinic vorm op aangeven instructies instructeurs. Let op!: Na kwartfinale, finalisten Kür op muziek instuderen.
Beenbescherming bij paard toegestaan.
Cap verplicht.
Rijlaarzen verplicht (jodpurs met chaps toegestaan), met ander schoeisel volgt diskwalificatie.
Een kreupel paard wordt verzocht de baan te verlaten (ruiter krijgt mogelijkheid zich op andere selectiedag te mogen presenteren).
Doping betekent directe uitschakeling.
De organisatie behoudt zich het recht voor, om bij ongeoorloofd gedrag (jegens het paard) de ruiter uit te sluiten van verdere deelname.
Optoming: hoofdstel + Bit, vanaf Z, stang & trens toegestaan.
Sporen zijn toegestaan.
Klasse L: paard 4 jaar of ouder, Klasse M: paard 5 jaar of ouder, Klasse Z of hoger: paard 6 jaar of ouder.
Deelname vindt plaats op eigen risico. MacRider kan niet aansprakelijk gesteld worden voor schade welke voortvloeit uit de onderlinge wedstrijd Selectie MacRider Cup 2012.
Heb me ingeschreven in het M. Moet nog M gaan starten officieel maar dat wordt wss Februari
Of hoef je niet persee M gestart te hebben? (wel toch?) Eigenlijk is het een beetje snel.. maar meeste M(2) oefeningen zitten er al op dus wrom nie 
Opgegeven in Utr. in Maart. svdijk86 schreef:Dit stond anders in mijn mail:
Deelname aan de MacRidercup 2012
Van Januari t/m Mei 2012 kunnen individuele ruiters zich inschrijven voor deelname aan de MacRider Cup 2012. Deelname is met geklasseerd paard L t/m ZZ Zwaar, leeftijd ruiter vanaf 18 jaar (er kan dispensatie worden aangevraagd voor talenten, dat wordt beoordeeld, waarbij de leeftijd van 16 jaar de minimale norm is). Zie het reglement.