Bonnelover schreef:Weet dat we met z'n allen toch nooit uit deze discussie komen, maar ik ben blij dat iedereen verplicht word te rijden met een cap. Zoals al eerder gezegd, als iemand zichzelf een schedel in weet ik hoeveel stukjes kado wil geven prima. Maar ik, en met mij iedereen, als belastingbetaler moet wel mee betalen aan het, indien nog mogelijke, herstel en revalidatie van zo'n iemand.
Maar als jij een keertje te laat remt omdat je je voertuig niet zo goed kan besturen, dan hoor je toch ook niemand over de belastingbetaler??
Mensen met een eetstoornis of een depressie krijgen extra opleg, mensen met hart- en vaatziekten, en mensen die ondanks kanker nog roken of in de zon gaan liggen worden gewoon uitgesloten van verzekering? Als iedereen dan 'gezond' leeft gaan we nog verder aanscherpen, dan krijgt iedereen die witbrood eet ipv volkoren een opslag 
Ziektekostenverzekering is voor iedereen, ongeacht omstandigheden. Verder is dat een zaak van hun wedstrijdorganisatie, de politie en de bouwopzichter, van mij mogen ze hem af zetten als zij denken dat de kans op een ongeval klein is
ookal rijd ik zelf altijd met mijn cap.