Startcoupons gaan verdwijnen, let even op met bestellen!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 09:53

miss_lizje schreef:
Dat laatste linkje vind ik weer overdreven. Niemand hoeft precies te weten wat ik rijd. En dat hoef ik van andere ook niet te weten.

Denk dat een live score niet altijd verkeerd is. Er zijn vaak mensen die niet begrijpen waarom punten worden gegeven, en waarom zij zo laag scoren met een brave proef terwijl iemand anders met een flitsendere proef hoger scoort. Kunnen ze dat meteen zien.
Maar zo'n live score lijkt me vooral een extraatje die niets toevoegt, als ik zie hoe weinig mensen hier blijven kijken naar de proeven van anderen....

Vulina

Re: Startcoupons gaan verdwijnen, let even op met bestellen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 10:08

Heb niet alles bij gelezen, dus misschien wel een dubbelpost, maar dit staat er op knhs.nl:
Aantal startcoupons per set verkleind

De KNHS verkleint per 1 oktober 2011 het aantal startcoupons dat per set besteld kan worden. Nu zitten er 16 startcoupons in een set, vanaf 1 oktober zullen dat er 6 zijn. De prijs van een set wordt hiermee teruggebracht van € 18,30 naar € 6,85. Met de startcoupons kunnen ruiters en amazones zich inschrijven voor wedstrijden.

De KNHS loopt hiermee vooruit op het mogelijke besluit om vanaf 1 januari 2012 de startcoupons af te schaffen en over te stappen op de zogenaamde startpas. Met deze startpas wordt het voor ruiters en amazones mogelijk om onbeperkt aan wedstrijden deel te nemen. Met de startpas kunnen wedstrijdsporters multidisciplinair starten, dus aan wedstrijden deelnemen in zowel de disciplines dressuur, springen als eventing. De disciplines mennen en aangespannen sport krijgen een discipline gebonden startpas. Het besluit wordt eind oktober ter goedkeuring aan de KNHS Ledenraad voorgelegd. Meer informatie over de startpas volgt aansluitend.

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 10:09

Ik vind het meer iets voor nieuwschierige aagjes. Als iemand zijn of haar protecol met die van mij wil vergelijken mag dat, maar van mij hoeft niks aan de grote klok te worden gehangen. Zeker als de punten er op het moment zelf ook op het bord verschijnen kunnen mensen lekker over roddelen.

Ik heb vertrouwen in de jury dat die weet waarvoor hij/zij de punten geven want die hebben er ook voor geleerd. Als je altijd commetaar op je punten heb en op de manier van punten hoor je in mijn ogen niet in een jurysport thuis.

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 10:10

Vulina dat was inderdaad al meerdere keren vermeld in het topic!

miss_lizje wij als vereniging gaan op die manier niet draaien. Dat is dus niet een standaard iets hoor dat die punten voor elk onderdeel te zien is voor iedereen!

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 10:11

Ik zou er eerlijk gezegt alleen maar nerveus door worden....

Ponyparadijs, sorry..

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 10:15

miss_lizje schreef:
Ik vind het meer iets voor nieuwschierige aagjes. Als iemand zijn of haar protecol met die van mij wil vergelijken mag dat, maar van mij hoeft niks aan de grote klok te worden gehangen. Zeker als de punten er op het moment zelf ook op het bord verschijnen kunnen mensen lekker over roddelen.

Ik heb vertrouwen in de jury dat die weet waarvoor hij/zij de punten geven want die hebben er ook voor geleerd. Als je altijd commetaar op je punten heb en op de manier van punten hoor je in mijn ogen niet in een jurysport thuis.

Dat eerste wat je zegt is natuurlijk voor ieder persoonlijk. Ik kan me absoluut voorstellen dat je daar geen prettig gevoel bij hebt.

En dat tweede ben ik het gewoon 100% met je eens, maar toch is het jammer dat de meeste mensen die commentaar hebben, nooit dichterbij de jury komen dan in de ring. Velen zullen gewoonweg niet begrijpen hoe de punten tot stand komen. Maargoed, misschien willen die het ook gewoon niet begrijpen, is ook een mogelijkheid.

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 10:19

Van mij hoeft het ook niet aan de grote klok gehangen worden hoe ik rij.
Ik start met mijn jonkie en dan loopt niet alles vlekkenloos en mensen zijn altijd goed in de negatieve dingen aandikken.
Wat me wel leuk lijkt is een punten totaal overzicht. Dus dat punten opgeteld worden en dat je gelijk ziet hoeveelste iemand staat. Brengt ook wel een extra spanning met zich mee, vind ik wel leuk

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-11 12:06

sanne1221 schreef:
heb net een mailtje naar de KNHS gestuurd. Ben benieuwd wat ze antwoorden...

Ik help je hopen dat ze überhaupt antwoorden. Ik had namelijk voor ik gisteren belde en het topic opende, vorige week al een mailtje gestuurd maar daar geen antwoord op gehad...

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-11 14:18

In dit topic is ook gesproken over de nieuwe wedstrijdkalender waar de KNHS mee bezig is. Ik heb net een mailtje gekregen dat ik geselecteerd ben (op basis waarop eigenlijk?) om als een van de eersten kennis te maken met de vernieuwde online kalender. Weet niet of ie al helemaal geïnstalleerd is op de site, maar goed, daar komen we wel achter. Ik ga er eens naar kijken!

*edit: wauw, wat een verbetering, je kunt op zoveel meer mogelijkheden zoeken, hij is een stuk sneller, top! Je kunt zelfs op je eigen klasse zoeken!

sunny44

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 14:21

kleinvosje schreef:
In dit topic is ook gesproken over de nieuwe wedstrijdkalender waar de KNHS mee bezig is. Ik heb net een mailtje gekregen dat ik geselecteerd ben (op basis waarop eigenlijk?) om als een van de eersten kennis te maken met de vernieuwde online kalender. Weet niet of ie al helemaal geïnstalleerd is op de site, maar goed, daar komen we wel achter. Ik ga er eens naar kijken!

*edit: wauw, wat een verbetering, je kunt op zoveel meer mogelijkheden zoeken, hij is een stuk sneller, top! Je kunt zelfs op je eigen klasse zoeken!

print screens? :)

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 14:23

Iemand hier met een Fries (v. Brandus) die nog 304820483 startcoupons nodig heeft?
Ik kras mijn naam en die van mijn paard door en verzin een leuke prijs :D

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 14:25

Gulpje schreef:
Iemand hier met een Fries (v. Brandus) die nog 304820483 startcoupons nodig heeft?

Ruilen? :') Ik heb ook een Brandus :+

Boelles

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 14:29

sunny44 schreef:
kleinvosje schreef:

print screens? :)

Dat ben ik stiekem ook wel benieuwd naar, ghehe O:)

Noukjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 14:34

Ik ben ook geselecteerd voor het verkennen van de wedstrijdkalender!! :o
Die wedstrijdkalender is idd een hele verbetering. Kun je ook gelijk zien hoeveel het inschrijfgeld is, zonder een apart document te moeten openen.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-11 14:35

Ik ben niet goed met printscreens en moet nu weg, maar zal vanavond wel een poging wagen.

Enne Gulpje, als je je naam doorkrast, kun je verkopen wat je wilt, maar zijn ze ongeldig ;-)

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-11 14:36

Hij werkt een stuk beter he Noukjuhh!

Ik denk dat volgend jaar dan ook www.wedstrijdplatform.nl zal gaan verdwijnen, aangezien die losstaat van de KNHS en minder informatie zal gaan bevatten.

Boelles

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 14:42

Noukjuhh schreef:
Ik ben ook geselecteerd voor het verkennen van de wedstrijdkalender!! :o
Die wedstrijdkalender is idd een hele verbetering. Kun je ook gelijk zien hoeveel het inschrijfgeld is, zonder een apart document te moeten openen.

Heb jij evt een prt screen dan? :P

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 14:43

Ook ik heb net als kleinvosje een mail van de KNHS gehad ga er vanavond eens naar kijken.

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 14:45

berdien85 schreef:
Gulpje schreef:

Ruilen? :') Ik heb ook een Brandus :+

Haha, dat is tof! Ik ga ze eerst even op Marktplaats proberen te verkopen voor 100 euro!

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 14:46

Ik heb ook mail! Snel kijken :D

Boelles

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 14:47

Flauw zeg, ik wil ook een mail :')

sunny44

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 14:47

_Esther_87_ schreef:

en print screens maken?? *D voor degenen die geen mail hebben

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 14:49

sunny44 schreef:
_Esther_87_ schreef:

en print screens maken?? *D voor degenen die geen mail hebben

Ik denk dat je dat beter aan een handiger persoon kan vragen...of je moet even heel overduidelijk uitleggen hoe...Ik ben zo handig 8-)

daantje5979

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 14:50

Ook ik heb een mail gehad over het uitproberen van de nieuwe wedstrijdkalender. Ziet er zo op het eerste oog heel overzichtelijk uit. :D Ben benieuwd naar de vervanging van de startcoupons en zo.

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 14:50