Discussie: Bitloos toestaan op alle wedstrijden?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

daNiielle_

Re: Discussie: Bitloos toestaan op alle wedstrijden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-11 10:30

Sees: Mijn jury van zondag heeft dat zelfs gedaan. Haar jury had het niet opgemerkt, pas toen ze bij de jurywagen kwam om te bedanken.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 10:38

Janine1990 schreef:
Maar is bokt een goede steekproef? Denk dat de KNHS betere steekproeven kan trekken ;)

Ik denk dat de KNHS juist goed bezig is geweest door het toe te staan, voorzichtig aan en klein beginnen, en dan kijken in hoeverre er animo voor is en hoe het afweegt tegen een 'gewone' combinatie. Pas vanuit een juiste steekproef en verhouding kunnen ze gaan kijken of het binnen een gewone rubriek toegestaan kan worden of er al dan niet met bit/zonder bit door elkaar gereden kan worden.

Animo is moeilijk te meten juist omdat er zo weinig bitloze wedstrijden georganiseerd worden en dat komt juist weer voort uit het apart houden. Klein beginnen zou imo toch ook juist gemixt zijn? Als dan blijkt dat het niet lekker samengaat kun je altijd nog een aparte rubriek opstarten.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 19:31

Precies, het is een verkeerde insteek om ze apart te houden. Dan is er nooit een grote opkomst. Je wilt je dressuur meten naar normale maatstaven en niet in een rubriek zitten die amper serieus genomen wordt. Door aparte rubrieken uit te schrijven bezorgen ze zichzelf ook meer werk en onkosten, precies wat ze dan weer als argument gebruiken voor het zogenaamd niet haalbaar zijn. 8)7
Ze veroorzaken zelf de problemen die er helemaal niet zijn als bitloos gewoon tussen de anderen kan. Wat maakt het dan uit of er 2 of 20 bitloze ruiters op komen dagen?
Het is belangrijk dat ruiters de keuze hébben.
Echt niet anders dan met springen...

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 09:38

Lusitana, gek dat we ze dat dan toch niet aan het verstand gepeuterd krijgen hé ;)?

daNiielle, en? Wat is er toen gebeurd? niet gediskwalificeerd?

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-11 09:42

Nee haar winstpunt was gewoon bijgeschreven. :)

Lusitana; nog geen antwoord terug??

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 13:14

Nee, de post is niet zo snel hoor! Vrijdag weg dus gisteren pas aangekomen. Als er maandag geen post wordt verdeeld, dan pas vandaag. Dan weer een paar dagen ertussen voordat het hier is, als er al direct een antwoord is (vreemd genoeg duurt het van nederland naar portugal langer...).
Hoe sneller hoe slechter, want dat zou betekenen dat ik een standaard:"Bedankt voor uw brief" krijg en er niet naar gekeken wordt.
Als het werkelijk bij de koningin terecht komt (niet veel brieven redden dat) , kan ze hem alleen lezen op een moment dat er tijd voor is en als er vervolgens ook nog overleg moet komen gaat er weer tijd overheen. De koningin heeft immers ook gewoon een agenda.
In het beste geval gaat een en ander telefonisch. Vraag is of ze de moeite wil nemen. Misschien zet ze er een mannetje op.
Ik wacht het af.

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 14:00

daNiielle, hmmm cool :j . En was dat op een onderlinge wedstrijd op een bekende vereniging of op een officiële wedstrijd ergens anders?

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-11 14:01

Aangezien haar winstpunt wel bijgeschreven was, moet het wel een officiele wedstrijd zijn!
Waar het was weet ik niet.

Lijkt me toch bijna leuk om het zelf eens te proberen. :o

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 14:14

Nou idd ja, gewoon net doen alsof je neus bloedt; "hoezo, mag dat niet dan?" "Wat raar." :D.

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 10:15

Nog geen nieuws van de Queen :D?

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 13:32

Nee, maar ik zou zo denken, geen nieuws is goed nieuws. Wat ik zeg, een automatisch antwoord is zo gedaan.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 11:23

Ik heb vandaag bericht gekregen van de secretaris van de koningin (dat ze er niks aan kan doen), ik heb weer een brief terug geschreven. (Of ze zelf de brief wel gekregen heeft, gezien het feit dat het koningshuis zich enorm heeft ingezet om de paardensport te redden van de ondergang in de jaren 50. Etc).

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 11:25

Lusitana, jammer maar hopelijk op je 2e brief beter nieuws.