Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Dus ik zal nog wat beter mn best moeten doen ikke20 schreef:mensen die de bakregels niet kennen.
had een wedstrijd rij in galop op de linkerhand. komt een meisje aan op de rechterhand in stap en vertikte het voor de zoveelste keer om mij gewoon mn voorrang te geven. tja wordt ik best pist om heb er toen ook wat van gezegt
, en mijn paard dus ook. Citaat:Mensen die alle klasses helemaal uitrijden, ik zie het nut er niet van in, maar frustrerend, nee. Iedereen doet het op zijn eigen manier.
en mijn pa had de laarzen en ik had toch nog kunnen rijden
en had ook nog een winstpunt
Snoevie schreef:nou zeg,soms heeft het paard gewoon zn dag niet of lukt het niet zo goed,zijn het ook niet meteen k*tpaarden

en zoals de meeste hier boven al zeiden ik erger me ook aan die associale ruiters... die je voor de voeten rijden en dan niet eens sorry zeggen of naar je kijken ofzo en dan met zo'n opgeheven kop rondrijden van "kijk mij nou en kijk mijn mooie pony" daar heb ik ook een hekel aan...
Zoals een uit zichzelfbewegende hand, bewegende benen. Zucht
Marit1991 schreef:Waar ik echt een hekel aan heb is als je een heel goed gevoel over je wedstrijd hebt gehad, En als je dan je punten terug krijgt en je ziet op je protecol staan dat je eerst 181 had, maar dat de jury daarna van een 5 een 4 hebben gemaakt, en van een 6 een 5, zodat je net 179 punten hebt! En dan dat het commentaar dat op je protecol staat is echt iets waar je niks mee kan. En als dan zo'n geit (sorry, minder mooi paard) van 28 ofzo was het (iig bejaard), eerste wordt met 200 punten. Dat was het meest frustrerende wat mij ooit is overkomen.