maar verder heb ik eigenlijk bijna nooit bloopers
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Amber7777 schreef:Shanna schreef:[quote="Amber7777"
Ja bij een onderlinge dressuur wedstrijd dat tijdens draf m'n pony stopt om te poepen
[/quote
En juist daarom, moeten mijn paarden blijven lopen als ze moeten poepen. Ook als ik ze uit de wei haal ga ik echt niet stil staan omdat ze moeten poepen hoor, dat kunnen ze ook lopend doen.
Is een manege pony!
Er waren 9 hindernissen en hindernis 8 was een klein muurtje, en had zooooo veel bang om deze te springen. Ik dacht dat mijn pony er nooit over zou gaan, haha! (Ook al kende hij echt alles en sprong altijd!!)
Dashke schreef:Mijn moeder moest tijdens een dressuurwedstrijd jureren en ik moest mee om de punten op te schrijven. Ik weet niet hoe het in Nederland gaat maar in België moeten de ruiters bij het groeten hun naam zeggen.
Kwam er daar een klein c-pony'tje de ring in. Maar daar zat een kereltje op, even breed als dat hij groot was. Komt hij mooi op de middellijn gedraafd en houdt halt bij X en groet ... Ik ben De Vet Bil ... Manman, het zou niet mogen maar heb me een breuk gelachen!
Lauste schreef:Dashke schreef:Mijn moeder moest tijdens een dressuurwedstrijd jureren en ik moest mee om de punten op te schrijven. Ik weet niet hoe het in Nederland gaat maar in België moeten de ruiters bij het groeten hun naam zeggen.
Kwam er daar een klein c-pony'tje de ring in. Maar daar zat een kereltje op, even breed als dat hij groot was. Komt hij mooi op de middellijn gedraafd en houdt halt bij X en groet ... Ik ben De Vet Bil ... Manman, het zou niet mogen maar heb me een breuk gelachen!![]()
![]()
Chrestomanci schreef:Ik was zondag bij een springwedstrijd op een manege kijken, na een paar combinaties gesprongen te zien hebben, brak er een combinatie vol door de hindernis heen (de balkjes waren gebroken. het was een soort oxer die er redelijk massief uitzag). Dit vond ik ook wel een blooper. Gelukkig kon de amazone er hartelijk om lachen.
onder het springen trapte mijn VZ met haar achterbeen op de balk en toen was die door midden XD
Mijn moeder ging op zoek naar een jasje en rijlaarzen die ik kon lenen, terwijl ik mijn rijlaarzen probeerde uit te trekken. Ze zaten volledig vastgezogen en t deed giga pijn, bovendien voelde ik mij erg sielug en had de tranen al in de ogen
totdat er een aardig oud mannetje naar mij toe kwam en zei; wat is er aan de hand, kan ik helpen meisje... ik stortte mijn hele hart uit, terwijl hij probeerde mijn rijlaarzen uit te trekken. Toen ze eindelijk uit waren, wenste hij mij veel succes en liep weg...

. Je raad het al, dat paard rende zo de deur uit. Iedereen sprong geschrokken opzij, en opeens stond mijn vriendin in de zadelkamer met paard en al. Ik heb toen wel heel hard zitten lachen..