Ja dan zie ik je in Midden Beemster inderdaad! Heb jij voor mij het adres van de accomodatie misschien? Ben er nog nooit gweest. Eigenlijk zouden we mee doen in Heerjansdam, maar dat valt gelijk met onze Kringkampioenschappen en ik vind het wel leuk om daaraan mee te doen met hem....
Oefenavond PAVO-cup in Utrecht, u kunt er 21-05-2009
nog bij, op dinsdag 26 mei vanaf 19.00 uur
Op dinsdag 26 mei vanaf 19.00 uur wordt er bij Stal Groenendaal / Familie Tolboom te Bunschoten een oefenavond PAVO-cup voor 4 en 5 jarige gehouden.
Bij het secretariaat zijn al 22 aanmeldingen binnen.
Wanneer u van plan bent om met uw paard aan de PAVO-cup te Utrecht mee te rijden dan kunt eerst nog even komen oefenen om vervolgens te beslissen of u de aanmelding opstuurt naar het KWPN kantoor te Harderwijk. De aanmeldingen moeten daar voor 1 juni binnen zijn.
Bij deze oefenavond wordt er gereden in groepen van 3 ruiters. Terwijl iemand de PAVO proef voorleest, +/- 15 minuten, zal Marian Dorresteijn en Jeroen Hulsman u met raad en daad bijstaan wat er anders en beter kan om zo goed beslagen ten ijs te komen. Op het losrijterrein zal Sabine van Ruitenbeek u assisteren. Kosten voor deze oefenavond € 10,- per deelname bij ringmeester te betalen.
Voor 22 mei a.s. per e-mail opgeven via g.haanschoten@hetnet.nl o.v.v. oefenavond PAVO-cup met verder uw naam, adres, woonplaats, telefoonnummer en van het paard de naam, geslacht en wie de vader is. U krijgt dan per e-mail door hoe laat u in welke groep kunt rijden. (G.H.)
Het mooie is nu dat de B registerpaarden ook mogen meedoen, mits de vader bij het kwpn of een erkend stamboek geregistreerd is. Geregistreerd bij het kwpn of erkend stamboek is bijna elke hengst (of inmiddels ruin) wel, dus eindelijk wordt de discriminatie wat minder. Want een B register hoeft niet onder te doen voor een gewoon paard met A of vol papier.
Heb overigens zelf geen paard in juiste leeftijdsklasse om mee te doen. Dus ik doe niet mee.
Ik ga misschien ook met mijn 5 jarige Rousseau, ws naar middenbeemster. Hangt er nog een beetje vanaf of hij tegen die tijd in goede doen is. De laatste drie maanden niks kunnen doen door een kleine blessure, welke nu wel zo goed als over is en ik hem weer aan het oppakken ben. Maar ben van mening dat ie echt super fijn moet lopen willen we een kans maken. Vorig jaar had ie 66,5 pnt in heerjansdam, toen waren we te laat en heb ik hem niet los kunnen rijden waardoor hij niet fijn liep eigenlijk.
Denk dat ik dan toch maar naar Ermelo ga. Had anders graag (liever) naar Bunschoten gewild, maar dat komt al heel erg snel. Denk dat mijn jonkie in augustus al een heel stuk verder ontwikkeld is dan nu, aangezien hij nog niet erg lang in training staat.