Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
martinev schreef:Ik snap niet dat mensen niet gewoon de regels toepassen. De jury's willen dit voor ons doen, maak het ze dan ook gewoon zo makkelijk mogelijk! Een kennis van mij is ook jury en die geeft aan dat ze het wel zat wordt om aan het begin van de proef veel tijd kwijt te zijn aan het constant terugspoelen en luisteren wat er nou precies gezegd wordt. Ze wil echt haar best doen om de juiste naam op te schrijven, maar het kost haar heel veel tijd. Zo'n briefje met de gegevens is dan echt een uitkomst!
Ik heb net zelfs al mijn punten voor het event van de 14e teruggekregen!Had niet verwacht dat dat kon, nog voor de sluitingsdatum van het event! Wel weer onwijs blij met mijn punten, ben nu binnen no time al M1+4!
kara schreef:Ik heb ook nogsteeds geen protocol van 5-5.
Punten zijn verwerkt, maandag al maar tot heden geen protocol...
Tot wanneer zouden jullie wachten met navraag bij knhs doen?
Hilli schreef:Ik heb voor mijn vraag een whatsappje gestuurd en had binnen een dag antwoord. Dus misschien werkt dat ook nog.
Buxy schreef:Mijn punten en protocol van de 14e staan er ook al op. Punten wat lager als verwacht maar wat me het meest verbaasd is een 5.5 voor rijvaardigheid en harmonie en een 5.5 voor houding en zit
Dat hebben we echt nog nooit gehad?!
elin2412 schreef:Buxy schreef:Mijn punten en protocol van de 14e staan er ook al op. Punten wat lager als verwacht maar wat me het meest verbaasd is een 5.5 voor rijvaardigheid en harmonie en een 5.5 voor houding en zit
Wanneer had je je filmpje ingestuurd?
elin2412 schreef:Buxy schreef:Mijn punten en protocol van de 14e staan er ook al op. Punten wat lager als verwacht maar wat me het meest verbaasd is een 5.5 voor rijvaardigheid en harmonie en een 5.5 voor houding en zit
Wanneer had je je filmpje ingestuurd?
PSvanLot schreef:Ik zojuist met een lesklantje een video opgenomen. Was voor mij de eerste keer om aan de andere kant van de online competitie te staan.
Vraag me nu oprecht af hoe mensen het voor elkaar krijgen om het paspoort, rondje om paard, inzoomen op sporen/bit en het voorstellen zo matig op de film krijgen...
PSvanLot schreef:Buxy schreef:Mijn punten en protocol van de 14e staan er ook al op. Punten wat lager als verwacht maar wat me het meest verbaasd is een 5.5 voor rijvaardigheid en harmonie en een 5.5 voor houding en zit
Rijvaardigheid en harmonie is een afspiegeling van de rest van de proef. Als die laag zijn dan is de rijvaardigheid en harmonie vaak ook laag.