@aaidaa die van mij is ook bang van tegemoetkomende/passerende paarden! Dus ze sluit zich idd heel erg af als ik tussen de andere paarden los ga rijden. Vaak stopt ze dan uit angst. Al moet ik zeggen dat het echt al veeeeel beter gaat, gelukkig! Afgelopen zondag liet ze zich goed losrijden tussen de andere paarden, wat dat betreft al 5 winstpunten waard
.Ze is in de ring ook wel eens een keer opzij gevlogen doordat een paard te dichtbij kwam
. Het is dus harder werken met zo eentje, maar tot nu toe komen we altijd met nette winstpunten thuis en leuk commentaar. En heb alle vertrouwen in haar want ze kan het makkelijk zat
. Het is voor haar alleen zo belangrijk dat we het wedstrijdritme blijven vasthouden, daarmee groeit haar zelfvertrouwen elke keer weer.

Ik heb in onze zomerstop veel geoefend op de M proeven dus denk dat we er wel klaar voor zijn. Maar 2 proeven in 1 wedstrijd vind ik nog te veel
. Hij denderde wat door mij heen, dus dat was even een struikelpuntje, maar verder was hij wel fijn te rijden. Zondag 16 september weer wedstrijd en dan donderdag 20 september mag hij mee voor het examen rijden van een paard voor de instructeursopleidilg.
"twee meter naast AC lijn"
. Nu pas 2 keer weggeweest, moet ff kijken wanneer ik weer ga.