Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Laura1982 schreef:Afgelopen zaterdag gestart 1e proef 185 en een 1e prijs 2e proef werd hij te heet en kropte erg op en steeg hij voor mijn gevoel bijna op resultaat 173.5
Soms denk je eindelijk is kwartje gevallen maar soms dus ook weer niet hij bleef wel heerlijk doorlopen en was de handrem en goed af
Fenna gefeliciteerd met je puntje goed gedaan. Ivy alvast veel succes!
_Sofie schreef:Peelie: wauw, wat gaaf, bijna Z!![]()
Bleijenberg is super dichtbij voor mij, heb er zondag nog gestart (springen), maar heb de 25e niet op de planning staan.
Laura en Fenna: gefeliciteerd met de punten!
Scilla123: jammer van de spanning, volgende keer beter!
Hoi![]()
Wij starten zondag voor het eerst weer na een wedstrijdstopje van een dikke anderhalve maand (wel gesprongen in de tussentijd en daarmee de punten voor het L binnen, dus binnenkort maar eens overstappen). Ben benieuwd hoe het gaat! In training loopt hij echt super. Minder is dat ie waarschijnlijk uit z’n dressuurzadel is gegroeid. Zadelmaker komt donderdag, maar de kans is groot dat ik zondag m’n wedstrijd met springzadel moet starten. Inheb er geen problemen mee, maar mensen kijken je altijd zo vreemd aan :’)