Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) eerste plek met 66.9% . Was een andere jury als in de eerste proef.
!
Wedstrijdpony van dochterlief gaat veel eerder de verkoop in
Tot eind juli mag ze er mee in de wedstrijdring blijven verschijnen, dus we gaan er wat moois van proberen te maken. Aanstaande zaterdag hebben ze hun L1 debuut.
Kan mezelf wel voor mijn kop slaan!
. Maar pony heeft wel n fijn karakter)
Ik moet nu gewoon goed realistisch blijven en
en wat een mooie punten heb je gereden met jouw joekel!
kimwilliam schreef:owh dat bij elkaar rijden herken ik! de ene van 1,74 is heel makkelijk terwijl de ander wel een limousine lijkt.
afgelopen weekend weer gestart, L1 met 201 en 209,5. zijn nu met onze eerste 4 wedstrijden L1+12.
over 2 weken gaan we voor het L2, erg benieuwd!
Dan gaat de L2 ook goedkomen 
VOor de rest vooral gewoon lekker genieten en kilometers maken

daar hadden we 214,5
Heel leuk gepunt en fijn commentaar, veel 7ens op de drafonderdelen maar terecht dikke onvoldoendes op het galopstuk, daar 199.
Ik denk dat ik me onbewust te druk maak voor de wissels en dat breng ik ook op haar over.
) nu even wat meer moeite ermee hebben. En vooral wel heel blij met hoe ze zich ontwikkeld in de draf, dat wordt echt steeds beter en sterker 
Maar wij hebben sinds vorig jaar een puinpad naar het land en dat is echt rampzalig. Ze was nu echt te gevoelig en hoefschoenen durf ik niet aan, omdat we afhankelijk zijn van anderen die ze dan om moeten doen met buiten zetten. En daar heb ik geen vertrouwen in.
jammer dat dat waarschijnlijk weg is na wennen, want dat kleine beetje kunnen we wel gebruiken haha. Kans is nog dat er achter ook ijzers onder moeten om die sprong te verlichten, maar was nu nog niet meteen nodig.
. En haar ijzers op haar plek.