Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
yfkelover schreef:Jee 181 de eerste prijs dat is laag zeg werkelijk dan moet je wel perfect rijden dan is er ook geen lol meer aan zeg
Searcher schreef:Mijn haflinger en ik hebben 2 april ook ons debuut (voor beide echt de eerste keer) gehad. Het resulteerde in 2 x 180,5. Zonder mn 8 op verzorging had ik deze niet gehad haha.
Vooral in de galop gaat nog veel mis. Heeft me echt punten gekost. Laatste weekend van april mogen we weer. Hoop op een wonder voor die tijd want iets hogere punten zou wel leuk zijn
[ [url=m/NFhP7t.png]Afbeelding[/url] ]
Pien1989 schreef:Gister laatste puntje in de B gehaald...
toch was ze in de eerste proef weer echt een draak! Ik kreeg fijne tips van de jury tussen de eerste en tweede proef. Dat ze me echt overrompelt en een loopje met me neemt. (Echt een punt waar ik hard aan werk, ze is soms heel dominant/dwars en hier heb ik veel moeite mee gehad in het begin waardoor het eigenlijk niet verbeterde). Nu nieuwe instructeur en we zijn een aardig eind gegroeid. Ik krijg hulp bij hoe om te gaan met haar gedrag. Gister was even een valkuil weer. Gelukkig tweede proef herpakt door een peptalk en daar gingen we! Laatste puntje dus binnen.
Als ik ga rijden en niet afwacht gaat het echt zoveel beter. De zenuwen/spanningen nemen het dan echt even over. Hebben jullie veel last van spanning bij jezelf?
Blijf nog wel even in de B want het moet echt iets stabieler worden voor we naar de L gaan. Ben al wel heel erg met wijken bezig in de lessen dus over een paar maanden ga ik over.
Het jury commentaar hierboven is soms lastig. Zeker als je dan een vier of vijf krijgt en er staat niks bij. Ik hoor graag waar de vier op gebaseerd is en wat er beter kan! Laatst stond er een leuk stuk in de bit over het motiveren van de wedstrijd ruiter door de jury. Was interessant om te lezen
Searcher schreef:Searcher schreef:Mijn haflinger en ik hebben 2 april ook ons debuut (voor beide echt de eerste keer) gehad. Het resulteerde in 2 x 180,5. Zonder mn 8 op verzorging had ik deze niet gehad haha.
Vooral in de galop gaat nog veel mis. Heeft me echt punten gekost. Laatste weekend van april mogen we weer. Hoop op een wonder voor die tijd want iets hogere punten zou wel leuk zijn
[ [url=m/NFhP7t.png]Afbeelding[/url] ]
Inmiddels 10 wp gehaald. We hebben goede stappen gemaakt. Helaas door een val ook weer stappen terug.
We zijn aan het voorbereiden op de L1. Galop blijft lastig, verder gaat het heel oke.
yfkelover schreef:Balen zeg vooral omdat het eigen is hebben ze een wachtlijst? Of kan je niet een proef rijden inplaats van twee?