Wauw wat een punten! Netjes gereden. Gefeliciteerd! Zijn er dingen in het L2 waar je extra voor getraind hebt? Of valt de overgang wel mee?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik ben echt geen dressuur miep, ik denk echt dat we beter kunnen als ik er meer mijn best voor doe maar ik vind het allemaal wel prima. Vind het leuk om te doen maar heb niet de instelling dat ik naar het Z wilt rijden. L1 was m'n doel
Wie weet starten we nog eens L2. Vind de nieuwe proeven wel echt heel leuk! Nann__ schreef:Ik vind het knap! En juist leuk dat je zo gedreven bent. Zijn het paarden van jezelf of train je ze? Ik ben zelf meer een springer, ik zou het heel gaaf vinden als ik L spring met winst. Maar vind het zelf ook nog een hele overweging als ik soms kijk naar de hoogte
onley schreef:Morgen heb ik een clinic hoe kleden jullie je daar op? Witte rijbroek of niet?
Wit dekje of normaal?
Nog nooit aan zoiets meegedaan dus geen idee..

Sunshinee schreef:Nee nann!
Er was een vos en ringmeester zei; na de vos ben jij.
De vos gaat naar ring 2 dus ik loop naar ring 1 zit er ineens iemand anders in.
Dus ik zei ja hoe kan dit nou (alweer.. vorige week ook al)
Het enige wat eruit kwam was: ja uh ja ja ja ja uh... ja.uh...
Euforie schreef:Zo beste reactie op de entstof.
Mijn merrie heeft t ook een keer gehad. Alleen dan in df hals. Ze kon dr hals niet meer goed naar beneden naar de grond brengen en dan begon ze te shaken... Zag er heel eng uit. Gelukkig is het met 2 daagjes weggetrokken maaf t kwam ook pas de 2e dag na enten opzetten.

_helga_ schreef:Euforie schreef:Zo beste reactie op de entstof.
Mijn merrie heeft t ook een keer gehad. Alleen dan in df hals. Ze kon dr hals niet meer goed naar beneden naar de grond brengen en dan begon ze te shaken... Zag er heel eng uit. Gelukkig is het met 2 daagjes weggetrokken maaf t kwam ook pas de 2e dag na enten opzetten.
Fijn heb ik ook een goed vooruitzicht
Bij mij ook pas na 2 dagen.
Hopelijk trekt het snel weg!