Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
elin2412
Berichten: 59
Geregistreerd: 14-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 10:19

Ik had de knhs al voorgesteld om de inschrijving in tijds blokken open te laten gaan. Maar dat kon helaas niet.....

Dit kreeg ik van de knhs

Hoi ......dit is technisch helaas niet mogelijk. We hebben het event nu ook zo aangepast dat er niet meer een rubriek vol kan zitten terwijl er andere rubrieken nog ruimte genoeg is. Er is plek voor 1600 inschrijvingen en daarbij maakt de rubriek niet (meer) uit. Dan zit het ook minder snel vol in de klasse B en L

Dat is wel slim van ze.

streep

Berichten: 428
Geregistreerd: 25-02-05
Woonplaats: hilversum

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 10:23

de knhs moet gewoon een paar honderd euro uitgeven om hun servercapaciteit op te hogen dan hebben ze dit probleem niet meer.

xmarritw

Berichten: 457
Geregistreerd: 22-04-19
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 10:28

streep schreef:
de knhs moet gewoon een paar honderd euro uitgeven om hun servercapaciteit op te hogen dan hebben ze dit probleem niet meer.


Dit ja. Ze kunnen toch makkelijk die proeven iets duurder maken en dan de capaciteit van de website omhoog. Of een proef nou 7,50 kost of 10,00 veel verschil maakt het niet en het zou de inschrijving een stuk versimpelen.

PSvanLot

Berichten: 10184
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 10:34

streep schreef:
de knhs moet gewoon een paar honderd euro uitgeven om hun servercapaciteit op te hogen dan hebben ze dit probleem niet meer.


Deze club komt al een ton tekort ieder jaar haha.

M_arjolein

Berichten: 1456
Geregistreerd: 13-04-13
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 11:11

@psvanlot dat is inderdaad leuk. Hoop dat ik ook weer een x dezelfde jury krijg.

@daffodil dat is inderdaad erg bijzonder. Ben benieuwd wat de KNHS gaat zeggen hier op.

Dee_Es

Berichten: 3678
Geregistreerd: 05-11-05
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 11:22

Ik heb me om half 11 ingeschreven voor 4 juni. Was zo gepiept. Ik doe wel altijd alles via de website, heb de app verwijderd.

Gisteren een filmpje ingestuurd voor morgen. Ben benieuwd, was een iets betere proef dan de vorige al mag het nog allemaal wat flitsender.

Ik sprak iemand die nogal uitgesproken negatief was over het proeven rijden voor winstpunten maar ik ben zo blij dat de KNHS dit mogelijk heeft gemaakt. Het motiveert echt om lekker door te trainen, je wordt even met je neus op de feiten gedrukt van dingen die nog niet goed gaan en ik heb zelfs het gevoel dat er nu strenger wordt opgelet dan bij gewone wedstrijden. Hier in de regio is er iig regelmatig geen toezicht bij het losrijden en wat mensen thuis doen buiten de proeven om daar heb je al helemaal geen invloed op.

Capriootje

Berichten: 6781
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 11:23

Ben ook benieuwd wat de KNHS daarmee gaat doen Daffodil.

Vraagje, hoe weten jullie welke jury je hebt gehad? Bij mij is niks ingevuld op het protocol qua namen van mij of jury. Ben super tevreden dus maakt niet zoveel uit maar was gewoon nieuwsgierig.

veertje99

Berichten: 1186
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: Lichtenvoorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 11:25

Capriootje schreef:
Ben ook benieuwd wat de KNHS daarmee gaat doen Daffodil.

Vraagje, hoe weten jullie welke jury je hebt gehad? Bij mij is niks ingevuld op het protocol qua namen van mij of jury. Ben super tevreden dus maakt niet zoveel uit maar was gewoon nieuwsgierig.

Bij mij staat wel de naam van de jury op het protocol

DoretteK

Berichten: 846
Geregistreerd: 12-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 11:26

Capriootje schreef:
Ben ook benieuwd wat de KNHS daarmee gaat doen Daffodil.

Vraagje, hoe weten jullie welke jury je hebt gehad? Bij mij is niks ingevuld op het protocol qua namen van mij of jury. Ben super tevreden dus maakt niet zoveel uit maar was gewoon nieuwsgierig.


De vorige keer stond het er bij mij bij, maar zie nu dat het deze keer leeg is. Ook het vakje met mijn naam en paard zijn leeg, terwijl ik nog expres een briefje had gemaakt met die gegevens erop := De vorige keer stond het namelijk verkeerd geschreven.

Edit: digitale handtekening staat er wel bij onderaan.
Laatst bijgewerkt door DoretteK op 13-05-20 11:28, in het totaal 1 keer bewerkt

SweetVanille
Berichten: 1775
Geregistreerd: 26-09-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 11:27

Ja, ze moeten toch hun digitale handtekening zetten...?

PSvanLot

Berichten: 10184
Geregistreerd: 12-03-19

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 11:28

Je naam er op moet idd.

Mettee
Berichten: 3095
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Deventer

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 11:33

Bij mij staat er naast mijn combi nummer ook niks op, dacht ook dat dat moest & had ook een briefje gemaakt!

Hilli

Berichten: 22951
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 11:37

Bij mij stond er alleen het nummer van de jury.

dell_1
Berichten: 1967
Geregistreerd: 17-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 11:37

Hebben jullie ook zoveel kwaliteitsverlies met uploaden? Als ik de preview bekijk schrik ik er van. Ik heb een i phone en hij gaat hem comprimeren.

stitchlover

Berichten: 2611
Geregistreerd: 20-06-07
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 11:41

Hier is het inmiddels, na wat kunst en vlieg werk, gelukt om voor het online event van 29 mei-4 juni in te schrijven.

Heeft iemand een linkje met een duidelijke geschreven instructie voor de filmer?
Ik kan het zo snel niet vinden.

SweetVanille
Berichten: 1775
Geregistreerd: 26-09-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 11:42

stitchlover schreef:
Hier is het inmiddels, na wat kunst en vlieg werk, gelukt om voor het online event van 29 mei-4 juni in te schrijven.

Heeft iemand een linkje met een duidelijke geschreven instructie voor de filmer?
Ik kan het zo snel niet vinden.


https://paardrijden.nl/uitleg stap 2

Capriootje

Berichten: 6781
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 11:43

Geen naam van mij of de jury en geen handtekening. Punten zijn wel verwerkt. Misschien gewoon vergeten dan

Edit: had ook een briefje gefilmd met m’n naam, combinatie nummer etc

daffodil

Berichten: 10450
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 11:49

Dat is wel raar hoor jongens, want dat hoort er gewoon op te staan! Ik vul bovenin mijn naam en jurynummer in en onderaan alleen mijn naam nogmaals.

Daarnaast vul ik in wat ik denk te horen/verstaan maar als het op een briefje staat, helemaal top!

DoretteK

Berichten: 846
Geregistreerd: 12-04-15

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 11:53

Capriootje jij rijdt ook klasse B toch? Misschien hebben we dezelfde jury gehad :o

PSvanLot

Berichten: 10184
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 11:55

Ik verbaas me toch echt over wat er soms ingeleverd wordt.

Heb net een filmpje gekeken, koptelefoon op het hoogste volume maar de amazone is niet te verstaan. Er is zo gigantisch veel herrie op de achtergrond. De voorpagina van het paspoort wordt 1 seconde gefilmd, amazone trekt het paard een keer om en start de proef. Nergens op ingezoomd...
Dat instructiefilmpje is toch meer dan duidelijk?

Capriootje

Berichten: 6781
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 11:57

DoretteK schreef:
Capriootje jij rijdt ook klasse B toch? Misschien hebben we dezelfde jury gehad :o


Ja klopt! Denk het wel dan haha

SweetVanille
Berichten: 1775
Geregistreerd: 26-09-14
Woonplaats: Friesland

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 12:03

Vind dat wel heel onsportief, want dan was het dus geen foutje vergeten, maar wil ze gewoon anoniem jureren...(als het meerdere keren gebeurt)

SweetVanille
Berichten: 1775
Geregistreerd: 26-09-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 12:04

PSvanLot schreef:
Ik verbaas me toch echt over wat er soms ingeleverd wordt.

Heb net een filmpje gekeken, koptelefoon op het hoogste volume maar de amazone is niet te verstaan. Er is zo gigantisch veel herrie op de achtergrond. De voorpagina van het paspoort wordt 1 seconde gefilmd, amazone trekt het paard een keer om en start de proef. Nergens op ingezoomd...
Dat instructiefilmpje is toch meer dan duidelijk?



Ik merk dat begrijpend lezen voor de meeste mensen steeds moeilijker wordt. Gewoon terugsturen, zoek het uit dan...(zij dus)

PSvanLot

Berichten: 10184
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 12:06

SweetVanille schreef:
PSvanLot schreef:
Ik verbaas me toch echt over wat er soms ingeleverd wordt.

Heb net een filmpje gekeken, koptelefoon op het hoogste volume maar de amazone is niet te verstaan. Er is zo gigantisch veel herrie op de achtergrond. De voorpagina van het paspoort wordt 1 seconde gefilmd, amazone trekt het paard een keer om en start de proef. Nergens op ingezoomd...
Dat instructiefilmpje is toch meer dan duidelijk?



Ik merk dat begrijpend lezen voor de meeste mensen steeds moeilijker wordt. Gewoon terugsturen, zoek het uit dan...(zij dus)


Heb het ook teruggestuurd. Ben niet moeilijk maar ik heb hier dus geen idee wie er aan het rijden is. Heb het mijn vriend ook laten luisteren, die kon het ook niet horen.

FriesWytske
Berichten: 9913
Geregistreerd: 05-08-06

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 12:10

Ik zie hier een paar tips voorbij komen, die ik volgende week zeker ga meenemen. Zoals een briefje met naam, naam van het paard en combinatienummer. Voor de rest ga ik een briefje maken met de filmer wat ze voor de proef allemaal moet filmen. Zodat we niks gaan vergeten.