Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lena82 schreef:Gave foto's van het crossen hierboven! Hanneke geeft fijn les, heb van het voorjaar met mijn vorige paard bij haar gelest
Net terug van concours. Ondanks veel spanning tijdens de proeven 2 kleine winstpuntjes gereden. Heel tevreden wel, locatie was nog wel heel spannend, maar meer aan kunnen rijden dit keer.
Lena82 schreef:Gaan jullie met 10 wp direct over naar de L of liever nog even door rijden in de B?
_KellyAV schreef:Die quickknots, vraag me af of ik daar echt veel sneller mee ben als met naald en draad. Waarschijnlijk wel ietsje. Zijn ze makkelijk te hergebruiken?
Ghostattack schreef:Tymone, ah gaaf crossles bij Hanneke! Ik moet het ook nog eens doen, maar het komt elke keer niet uit. Hopelijk kan ik volgend jaar wel een les volgen.
Hier gaat de draf verruimen ook steeds beter eigenlijk, voorheen klapte ze eruit met haar hoofd en kwam ze volledig tegen de hand. Nu gaat de aanleuning beter, maar moet ik nog leren normaal te zitten![]()
[ [url=m/pTlgJr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben wel heel benieuwd wat voor punten ik ga rijden de 12e! In mei was onze laatste wedstrijd en toen waren we er totaal niet klaar voor, aanleuning was echt compleet ruk en ze liep totaal niet over de rug of lekker voorwaarts. Galop was toen dramatisch te noemen. Toch reden we toen gemiddeld rond de 175 punten
Tymone schreef:Nessie schreef:Ik dacht dat ik snel was met 15 minuten over alle vlechten/knotten met naald en draadMaar 10 minuten is wel heel snel! Dan ben je er toch wel handig mee.
15 min, oepsie dan heb ik nog een lange weg te gaan
_KellyAV schreef:Jammer dat hergebruiken niet lukt.. Vind het dan ook toch vrij prijzig. Ik maak eerst m'n draad wel op haha