Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Toen ik nog niet versneld mocht lag het aan de punten. Elke keer dikke winst ging ik wel zo snel mogelijk over, anders bleef ik in die klasse tot er dikke winst gereden kon worden een aantal proeven. Vandaar dat ik nu versneld ga, 3 in 1 proef waar ik niet eens echt tevreden over was was wel een goede reden om te promoveren. (En dan hoef ik niet tegen moeder te starten
) Lena82 schreef:Gaan jullie met 10 wp direct over naar de L of liever nog even door rijden in de B?
.. Gewoon kwestie van meenemen en dan wordt het vast minder.
Reed ik de ene week 2 of 3 winst in 1 proef, volgende week boven in de 160 of zelfs afgroeten.
Eerst maar proberen een keer winst in de B te rijden! Hopelijk de 12e een puntje pakken
.. Als dat goed gaat blijf ik in de B en anders wellicht toch over naar de L.. Heb op zich geen haast, beestje is 4 en heb m pas een maand of 3, dus ben al meer dan tevreden over hoe het nu gaat. 
ik ga voor 2x rond de 185, hopelijk behaal ik mijn doel. Natuurlijk gaan we in eerste instantie voor braaf, ze vind het allemaal maar rete spannend haha.
Nog in de B toch maar, eigenlijk vind ik ons geen selectie materiaal, maar na vorige proef kreeg ik commentaar dat ik gewoon mee moet doen.
MyWishMax schreef:Ik heb met net ingeschreven voor selectieNog in de B toch maar, eigenlijk vind ik ons geen selectie materiaal, maar na vorige proef kreeg ik commentaar dat ik gewoon mee moet doen.