Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Schimmel en ik springen voornamelijk op concours, maar mijn doel is toch nog om Z1 te worden. Kan merken dat ze wel echt een springpaard is; ze loopt snel op de voorhand en de oprichting vindt ze toch vrij lastig. En kan merken dat niet ieder jurylid onze "brave" proeven waarderen, maar liever expressie zien. We gaan de komende weken weer hard dooroefenen voor onze 2de wedstrijd in de M2.
Dat bleek te werken. Wat een gaaf gevoel en power gaf mn paardje! Heel tof! 2x 196,5 was het resultaat en 2 tweede plaatsen.

)
Het lijkt me leuk om iedereen hier te volgen en om mijn eigen vorderingen te delen.
Zelf was ik een leuke manegeruiter, maar ik had natuurlijk totaal geen idee hoe ik een paard echt moest opleiden. Inmiddels zijn we vele lessen en ervaringen rijker en staat dit weekend ons M2 debuut op de planning! 

Heb je al meer selectiewedstrijden gereden?

Ziet er uit alsof jullie beide veel plezier hebben.
Dit hielp (mevrouw was dus helemaal niet bang), maar uiteindelijk hadden we beide toch wel heel erg veel stress. De proeven gingen voor mijn gevoel dan ook erg slecht
Echter vielen mijn punten me heel erg mee; 173.5 en 178. Vooral mooie cijfers op het onderste rijtje (gangen etc.). Het is fijn om te zien dat die basis in ieder geval in orde is
Volgende keer gaan we voor een winstpuntje!