Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
liberia schreef:Misschien kunnen jullie het mij uitleggen. Dochter moet Z2 starten. Volgens mij mag dit ook online. Moet ze hiervoor inschrijven of hoe gaat dit. Van de info op site knhs en mijnknhs wordt ik niet echt wijzer.
M_Bronkhorst schreef:Ik zelf laat de witte Rijbroek voor de online proeven in de kast liggen. Pak altijd een mooi setje met bijpassend dekje. Zolang het er maar netjes uit ziet.
liberia schreef:Misschien kunnen jullie het mij uitleggen. Dochter moet Z2 starten. Volgens mij mag dit ook online. Moet ze hiervoor inschrijven of hoe gaat dit. Van de info op site knhs en mijnknhs wordt ik niet echt wijzer.
M_Bronkhorst schreef:Ja hoor kan denk ik prima. In de B deed ik wel altijd netjes mijn wedstrijd kleren aan en knotten. Je kreeg dan ook punten voor de verzorging. Nu in de L niet meer. Dan gewoon een net setje
Katja schreef:Fanesme schreef:Ik ben wel benieuwd naar wat het commentaar dan is.Nog meer mensen die hun Z(Z) proef terug hebben met wat 'bijzonder' commentaar?
Blij met de punten, maar nog nooit zulk commentaar gehad haha. Wil niet 'namen en shamen' hier, maar ben benieuwd of anderen zich erin herkennen.
Texas02 schreef:In de B had ik wel mijn wedstrijdkleding nog aan, maar knotten deed ik niet.. Op "echte" wedstrijden ook niet trouwens
Spaansepony schreef:Op niet knotten in de B ben ik een keer afgestraft. Want losse manen in sport model (handlengte) is geen gezicht zei de jury. Dus ze vroeg waarom ik niet geknot had . “Het is een eczeem paard, scheurt de knotjes af in de trailer en hij heeft er beduidend extra jeuk van dus dan netjes los”
Had een 5
Fanesme schreef:Hahaha, die laatste opmerking is wel geniaal.Half Engels en half Nederlands, maar dat is op zich prima. Verder staat er dan alleen ipv onderbouwing van een cijfer naar mijn idee meer een herhaling van waar de cijfers op gebaseerd worden, bijv. 'Receptive to the aids' bij aanleuning/ontspanning etc., 'The influence of the aids on the precise execution of the exercises' bij effect vd hulpen en ergens 'Quality of canter before and after the flying change'. Niks verkeerd mee in principe, maar heb het zelf nog nooit zo meegemaakt haha. Daarnaast vind ik 'Je paard vindt het allemaal wel prima zo' ook wel hilarisch.