Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 15:29

Mijn protocol ook binnen, zelfde gevoel als bij jou miss_lizje. Vind het erg streng voor een B proef en ook een 6 voor verzorging.. Wassen, knotten etc heeft dus ook weinig zin. :+
Maar goed, we gaan door en misschien in de toekomst nog eens proberen.

josewoos

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 15:56

Ik probeerde vanmiddag het filmpje te uploaden en de eerste keer viel de app er na paar minuten uit en de tweede keer duurde het ruim een uur voordat die was geüpload >;)

Dit is voor het eerst dat ik ga hopen dat het filmpje wel goed is binnen gekomen.
Voorgaande keren was het zonder problemen binnen paar minuten geüpload

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 16:17

miss_lizje schreef:
Protocol binnen, beetje teleurgesteld. Ik wist zelf wel dat deze proef 2 kanten uit kon gaan, lesgever zei dat ook al. Helaas dus de verkeerde kant.

Jammer dat het tegenviel. Hoezo kon het twee kanten op gaan?

Sanned

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 17:09

Ik had op 7 mei voor het eerst meegedaan, in het M2. Nu net de uitslag en het protocol binnen. 183,5 punt, niet heel goed maar wel weer een puntje er bij :) Ik vind de punten heel reëel voor de gereden proef. Sommige stukken waren netjes maar het kon ook op veel punten nog een stuk beter. Ik heb echt letterlijk op elk onderdeel commentaar, er is serieus geen vakje leeg. En ook heel vaak er bij wat ik zou moeten doen om het beter te krijgen. Super fijn, echt een top jury +:)+

M_arjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 17:26

@mettee oh een 6 voor verzorging is wel jammer als je ook netjes gewassen en geknot hebt heb je er ook veel opmerkingen bij? Of weinig waar je wat mee kan?

@josewoos als het niet goed is krijg je wel een mailtje volgens mij.

@sanned fijn dat je zoveel commentaar en tips er bij had. En gefeliciteerd met je punt!

De rest die weer een puntje rijker is gefeliciteerd en voor de anderen op naar de volgende!

afkepieteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 19:11

Wij wachten nog in spanning af voor het online event van 7-5 L2 paarden, hoor van allemaal kanten al die de punten en protocollen al hebben, dus wordt wel steeds nieuwsgieriger. Ik wacht rustig af :')

veertje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 20:02

afkepieteke schreef:
Wij wachten nog in spanning af voor het online event van 7-5 L2 paarden, hoor van allemaal kanten al die de punten en protocollen al hebben, dus wordt wel steeds nieuwsgieriger. Ik wacht rustig af :')

Kijk je wel bij wedstrijdhistorie? Ik keek dus de hele tijd bij mijn klasseringen :+

afkepieteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 20:15

[/quote]
Kijk je wel bij wedstrijdhistorie? Ik keek dus de hele tijd bij mijn klasseringen :+[/quote]

Ja! Wissel steeds tussen klasseringen en wedstrijdhistorie, maar nog niks

DWensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 20:58

afkepieteke schreef:

Een vriendin heeft ook indd nog geen resultaat van 7-5 in het L2. Dat 'lange' wachten maakt het allemaal extra spannnend

Lottegold

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 23:47

Ik lees ook even mee. 5-5 eerste x proef ingestuurd in het M2. Helaas erg lage punten. Ik heb nou eenmaal een paard wat voor 6jes loopt dus had er geen hoge verwachting van. Maar dit was lager dan ik in tijden heb gereden. Voor 14-5 staat er weer een nieuw filmpje klaar. De tips van vorig protocol meegenomen, dus ben benieuwd

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 09:01

Mijnknhs ligt er nu alweer uit xd

xmarritw

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 09:02

Bij mij ook. App doet het wel maar winkelwagen afrekenen lukt niet.

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 09:03

Hier ging het heel soepel! Was ook al geruime tijd ingelogd, klokslag 9u ingeschreven en betaald :D

xmarritw

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 09:04

DoretteK schreef:
Hier ging het heel soepel! Was ook al geruime tijd ingelogd, klokslag 9u ingeschreven en betaald :D

Fijn dat het gelukt is. Ik zat al sinds 08:45 ingelogd en om 08:58 werd ik eruit gegooid. Hopen dat het zometeen lukt.

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 09:05

Pfffff balen zeg! Zou laptop of app nog iets uitmaken?

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 09:06

Ik sta standaard ingelogd. Blijft bij mij op "verbinden met server" staan. Wel bloedirritant elke keer weer.

lshannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 09:08

Op de laptop kom ik er sinds 08.50 al niet in en in de app staat ie dubbel in de winkelwagen, maar wanneer ik wil betalen reageert de server niet.. het lijkt per week wel dramatischer te worden.

Oh, inmiddels ook weer een 502 melding. Meh. En de app is niet meer beschikbaar.
Laatst bijgewerkt door lshannah op 13-05-20 09:11, in het totaal 2 keer bewerkt

saarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 09:10

Hier ook gelukt net! Zowel voor mij als mijn vriend.

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 09:10

lshannah schreef:
Op de laptop kom ik er sinds 08.50 al niet in en in de app staat ie dubbel in de winkelwagen, maar wanneer ik wil betalen reageert de server niet.. het lijkt per week wel dramatischer te worden.

Is opzich ook niet zo heel gek, daar er elke week ook meer mensen kunnen aanmelden zo beetje en bekender wordt.

DewiFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 09:13

Ik had ook dat hij dubbel in mijn winkelwagen zat. Maar kon uiteindelijk wel afrekenen. Weet iemand of het geld van de ‘dubbele’ proef wordt teruggestort? Ik had inmiddels wel verwacht dat de website zou worden verbeterd om grotere aantallen bezoekers aan te kunnen. :P

lshannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 09:14

DewiFoto schreef:
Ik had ook dat hij dubbel in mijn winkelwagen zat. Maar kon uiteindelijk wel afrekenen. Weet iemand of het geld van de ‘dubbele’ proef wordt teruggestort? Ik had inmiddels wel verwacht dat de website zou worden verbeterd om grotere aantallen bezoekers aan te kunnen. :P

Ja, vorige keer gebeurde het bij mij ook en toen kreeg ik een aantal dagen later keurig een creditnota. Het was toen onmogelijk de ene eruit te halen zelf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 09:14

Ik kan niet afrekenen in de app.... :')
En online krijg ik weer een error constant dus die heb ik opgegeven..

Lottekuhh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 09:16

Bij mij deed ie het ook steeds niet met het afrekenen, maar nu is het dan toch gelukt :) al denk ik dat er over een paar uur ook nog zat plekken zijn, althans dat was de vorige keer wel zo.

Ik verwacht dat je wel netjes je geld terug krijgt, weet alleen niet of ze dat zelf al kunnen zien of dat je er zelf even achteraan moet.

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 09:17

Ik kom niet eens in de wedstrijdkalender om het event te kiezem :+ |(

vaaleriee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 09:19

Deze keer ging het een kwartier sneller dan de vorige keer :+ Hij loopt steeds vast bij de betaling maar het is gelukt!