Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
absque_dubio schreef:Blijft dubbel, zal nooit wennen zoiets. Maar wel beter. Kan niet alles houden. Dan word ik zo'n eenzaam kattenvrouwtje, maar dan met 30 pony's.![]()
droversrun, hij gaat naar Zeeland. Dus niet heel erg in de buurt, maar voor nu nog wel in Nederland.
xKylian wat spannend en gaaf! Dat laatste winstpuntje lukt vast nog wel.
Yess schreef:Fijn he lessen! Ik hou dr ook van. Zo naar de verenigingsles. Da's wel heel erg gemengd qua niveau dus voor ons meer een uitje tussen andere paarden dan hard trainen. Dat heeft ie al 2 dagen gedaan.
Heerlijk zo'n paard Michelle! Koesteren!
Wat heftig Laura. Lijkt me vreselijk altijd met pijn te lopen.
En fijn Janine dat je wat anders kan doen qua werk. Je moet er toch elke dag heen dus als je dan niet op je plek bent heeft dat effect op alles wat je doet. Is mijn ervaring in elk geval.
Gefeliciteerd met de verkoop absque_dubio. Blijft lastig om iets van jezelf waar je om heeft los te laten.
Zoo.. Ik schrok me gister kapot. Ben een paar jaar geleden verhuisd dus ook naar een andere vereniging gegaan. En toen hebben ze me een nieuw combinatienummer gegeven. Zonder standen. 2 jaar geleden contact over gehad want ik voorzag problemen. En ja hoor. Vorige week voor het eerst z1 en nu staat er bij de standen: in afwachting van controlebrief. Ik zou dus onrechtmatig gestart zijn volgens het systeem omdat een deel van de punten op mijn oude nummer staan. Is toch niet zo goed gegaan als ze dachten toen ik dat aangaf.
Maar goed. Als het goed is, is het geregeld nu. Probeerde het eerst via knhs Whatsapp. Maar dat werkt voor geen meter. Een beller is sneller.
Optiwolk schreef:Heb altijd merries gehad voor thuis, maar na duizend keer een rits vervangen staan ze nu even stof te krijgen op t laarzenrek.