met deze E pony ga ik rijden hier zit mijn dochter erop.
Ze heet Cantodea en is een negenjarige merrie van Calvino Z ze is dragend van Dallas en krijgt volgend jaar 25 mei haar veulen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hieltje schreef:Hoe doen jullie het met voorlezers? Hebben jullie een vaste of elke keer iemand anders?
Ik zou graag een vaste voorlezer vinden. s
Tymone schreef:OW ik heb echt een vreselijke avond gehad. Moet het echt even kwijt.
Was een rondje oefen springen in een hal bij ons in de buurt. Over de pony ruiters die aan het springen waren zaten ze alleen naar te zeiken welke er allemaal beter mee konden stoppen. En dan heb ik het over de mensen die achter de bar stonden (eigen leden dus).
Daarnaast gunde echt werkelijk niemand dat het bij een ander goed gaat etc. Ik was er als eerste en moest echt mijn best doen om überhaupt een rondje te mogen oefen springen.
Was hier voor het eerst en overwoog serieus om daar misschien lid te worden van het voorjaar. Maar ik krap mij zelf nog wel een keertje achter de oren, vond het er alles behalve plezierig
yfkelover schreef:Tymone schreef:OW ik heb echt een vreselijke avond gehad. Moet het echt even kwijt.
Was een rondje oefen springen in een hal bij ons in de buurt. Over de pony ruiters die aan het springen waren zaten ze alleen naar te zeiken welke er allemaal beter mee konden stoppen. En dan heb ik het over de mensen die achter de bar stonden (eigen leden dus).
Daarnaast gunde echt werkelijk niemand dat het bij een ander goed gaat etc. Ik was er als eerste en moest echt mijn best doen om überhaupt een rondje te mogen oefen springen.
Was hier voor het eerst en overwoog serieus om daar misschien lid te worden van het voorjaar. Maar ik krap mij zelf nog wel een keertje achter de oren, vond het er alles behalve plezierig
lijkt me geen leuk club om te rijden zou ook een keer erover denken en toch als dat kan natuurlijk ook nog ergens anders gaan kijken