Hifive nou lekker dan zeg. En dan ook nog betalen... niet leuk.. sorry zit helemaal in de andere uithoek.
Vandaag voor de 2e keer de jas uit gedaan.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) geen winst had ik ook niet verwacht (172,5 /173 en 2x 2e
) ) nummer 1 had halve punt hoger dus of er is slecht gereden of zE waren best streng
Maargoed ik was het wel eens met mijn punten. Zaten gewoon nog een paar fouten in maar weet nu waar ik een beetje sta. Lekker verder trainen nu. 
.. tweede proef was niet heel veel beter, geen fouten maar gewoon totaal niet fijn kunnen rijden door alle spanning.. Jury gaf terecht 167,5 en 173..
Leermomentje voor zoals het niet moet.. 
Er meer aan gereden, eigenlijk maar 1 foutje gehad. Ze was wel lekker vlot. Jury vond haar soms iets strak, resulteerde in paar x 5 en op het algemeen een 5.5.. 178.5 en 179. Dus prima, gaat nu elke x beter 
Flevolander schreef:HiFive5 schreef:Omdat zij dit zadel aan mij verkocht heeft en dus thuis is in dit merk en dus het zadel wel zou kunnen aanpassen![]()
![]()
Als jullie toevallig erg goede én betrouwbare zadelmakers weten in belgie (oost-vlaanderen) stuur maar zeker een pb dan
Is Stevoort - Hasselt bij je in de buurt?
Zo raar dat het deel met appaloosa gen trager groeit, heb ik nog nooit gehoord. Zouden appaloosa's ook trager in hun vacht groeien?
9 dec is nog even, je kan in alle rust oefenen op de mindere puntjes.
een goed zadel kan veel doen he.
. Had niet verwacht winst te hebben maar uiteindelijk toch 180 & 182,5. Blijkbaar vond de jury het nog deftig gereden.
HiFive5 schreef:Flevolander schreef:
Is Stevoort - Hasselt bij je in de buurt?
Neen, ik woon nabij Gent
maar inderdaad nu moet je ook meer rijden, met de andere paarden die ik heb gereden verdwenen de zenuwen vanaf het M1 omdat je idd de oefeningen achter elkaar hebt en je wel moet blijven rijden
. Wat flauw van die zadelmaker/osteo. Gecondoleerd
. Daar hebben we ook weer aangewerkt en we hebben schouderbinnenwaarts en contra meegenomen. Ook moet hij meer in verbinding komen van achter naar voren. Was een zware les, maar wel super leerzaam.
. Heeft meteen een nieuwe coupe gekregen, heb de manen eraf gehaald haha.