[HK]Wedstrijd springende bokkers.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mistid

Re: [HK]Wedstrijd springende bokkers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 14:16

Net even filmpjes gekeken en in het M liep hij duidelijk beter dan in het L. Was het iig niet alleen mijn gevoel. Je kunt ook goed zien dat ik meer met de dressuur bezig ben.

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 18:23

Die deken lijkt mij wel handig inderdaad Myrthe. Weet je of die hier te koop is?

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 19:18

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 19:22

Gave foto mirthe!
Hoe groot is Chall?
Succes weer iedereen :D

Zondag weer rondje BB in Assendelft. Heb daarna nog twee op de planning gaan staan en dan hopelijk eind januari keer een rondje B meepakken!
We gaan ook verhuizen van stal! Eindelijk naar een pensionstal, moeten nog wel even wachten maar kijk er ontzettend naar uit :)

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 19:25

Dat vind ik ook wat prijzig inderdaad die bovenste. :=

Wat fijn dat je gaat verhuizen. Wat was de de reden Paljaslaura?

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 19:40

Sta nu op een manege er is bijna geen mogelijkheid wbt springen en er is geen wei aanwezig. Ik rij hier al sinds mijn zesde (loop daar dus al 11 jaar rond nu haha) dus het is wel gezellig maar voor wat ik wil voor en met mijn paard is het gewoon niet geschikt.
Daarbij ook nog ontzettend duur en de stal waar we heen gaan is dus wat goedkoper..

galopje2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 19:47

Iedereen die weer de wedstrijden onveilig gaat maken, succes! *\o/*

glenstorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 21:51

Gave foto zeg Mirthe.
Paljaslaura zeer begrijpelijk dat je dan gaat verhuizen.
Carola, ik heb je niet gezien ik ben ook in Olst geweest vanavond.

Vandaag dus gestart. In de B foutloos en een 3e prijs :) En in de L een balkje op 1, 3e plaats maar helaas net geen prijs. (Al waren de prijzen ook niet echt geweldig, mocht alleen iets uitzoeken van de tafel te denken aan snoepjes en sokken :') ) Maar heel erg blij!!

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 23:57

Wij pakten nogal wat foutjes mee helaas. Maar ze was weer braaf. In t L had ik een onmogelijke afstand, zo groot. Ik dacht even dat we t niet zouden overleven maar zon sprong red ze dus prima zonder fout. Maf beest :Y) in t B ook nette 72 punt dus best wel tevreden.

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 00:30

Gefeliciteerd met de resultaten, klinkt weer goed! :j

Kan ik me voorstellen Paljaslaura, ook mijn redenen een beetje geweest om te verhuizen.

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 00:30

Zo nette stijlpunten Carola! En gefeliciteerd met je prijs glenstorm!

Ja dan snap ik wel waarom je verhuist laura. Je hebt je paard niet om alleen maar naar te kijken haha

Ik heb vanavond rondje gesprongen, eerste keer binnen en echt , Wauw! Ze deed het zo goed! 90 cm & meter allebei foutloos en fijne afstanden. Kon haar goed terug rijden en om mijn been zetten zonder dat ze een hectische galop kreeg. Helemaal happy en vol vertrouwen naar zondag! :-)

nontie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 00:53

Wie doet er allemaal mee aan IICH Groningen in Zuidbroek?
Ik hoop mijn debuut te maken, moet mijn dressuurpunt nog halen maar denk dat dit wel goed komt, anders helaas weer uitschrijven voor IICH..

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 00:57

Ik kan het alleen maar afraden om een debuut in Zuidbroek te maken, tenzij je paard al veel wedstrijdervaring heeft. Je kunt zo'n beetje elke week in Winschoten terecht, ga daar eerst een keer starten om te kijken wat je paard doet.
Edit: Dit is niet gemeen bedoeld hoor, maar er zijn zoveel mensen die 'overmoedig' naar Zuidbroek gaan. Zelfs mensen die al een klasse hoger in de planning hadden kwamen van een koude kermis thuis. Zuidbroek is met geen enkele andere wedstrijd te vergelijken hier in het noorden.

Ik schrijf me over een paar minuten in. In het L, Chall krijgt het druk zat in januari en ze bouwen dik zat daar.

Renske goed gedaan! Gaat weer de goede kant op :D
Laatst bijgewerkt door mistid op 07-11-14 00:59, in het totaal 1 keer bewerkt

nontie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 00:59

Paard heeft al wedstrijdervaring en ik heb nu al een aantal keer BB gesprongen. In de les springen we 1.10 dus qua hoogte kan het prima. Hangt puur af van mijn dressuurpunt die ik nog moet halen..
Maar ik schrijf me ook zo in, mocht ik mijn punt niet halen schrijf ik me weer uit, jammer maar helaas, dan gun ik een ander de plek om mee te doen.

Als ik mijn dressuurpunt haal op tijd ga ik inderdaad eerst nog in winschoten een keer starten.

Edit: Het gaat me niet om de winst, maar om de ervaring en het lijkt me gewoon vet om mee te doen. Ben een aantal jaar toeschouwer geweest, nu wil ik zelf een keer de ring in.
Laatst bijgewerkt door nontie op 07-11-14 01:01, in het totaal 1 keer bewerkt

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 01:01

Zie nog even mijn edit :D stond er een beetje gemeen.

nontie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 01:01

Ik zag het nog, snap wel wat je bedoelt hoor, maar ik doe het ook zeker niet om de winst, meer om de ervaring ( zie mijn edit)
Paard heeft bij vorige eigenaars B+28 gesprongen.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 01:19

Ach, ik ben vorig jaar met Bella gewoon naar binnen gereden. Die was ook pas twee keer uit Tolbert weg geweest (waarvan ik de eerste keer bijna verongelukte :o ). Liep daar gewoon twee keer nul :+

Heb me net ingeschreven met Eddie en Bella, alletwee in het B, want moet werken met het L ;(
Hoop voor die tijd nog paar keer op concours te kunnen met Eddie, want die heeft ook pas 1 keer B gelopen. In oktober op donderdag steeds aan het werk geweest en de weekenden ook...

NibbitLotus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 11:27

Ik heb mij zonet ook opgegeven voor Zuidbroek. B springen. Vier jaar geleden ook een keer gereden en in het progressieve parcours toen nog een 9e prijs behaald. Heb er zin in! Ook als ik niet mee doe altijd een leuk concours om naar toe te gaan!

Naar welk email adres hebben jullie je opgave gestuurd trouwens? Dan weet ik zeker dat ik de goeie heb. :=

Succes iedereen dit weekend! :)

nontie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 16:18

Ik heb gestuurd naar info@iichgroningen.nl
Adres wat bij de kalender van KNHS vermeld staat en op site van IICH Groningen zelf.

Heb geen bevestiging ontvangen maar ze zullen het wel stervensdruk hebben :p

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 16:47

Kan je Eddie niet nog paar keer mee nemen naar oefenparcours ofzo Gomir. Weet hij veel wat het verschil is tussen een wedstrijd en oefenparcours. :')

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 21:23

Dat begrijp ik ook wel, maar de oefenparcoursen in Tolbert zijn voor ons thuis. De rest in de buurt valt voorlopig net zo mooi tijdens werkweekenden als de concoursen :+ En moet eerst de vrachtwagen even naar de garage brengen, maar dat is er met al die nachtdiensten ook nog niet van gekomen :=

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 21:53

Aaaah oke, dat wist ik niet. Dacht kan je mooi naar Tolbert toe, maar als dat thuis is dan heeft dat niet zo veel zin nee.
Ik ga misschien maandagavond op oefenparcours in Tolbert.

NibbitLotus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 23:02

Okee daar heb ik het ook naar toe gestuurd! Ook niks ontvangen nog. Zullen het inderdaad wel heel druk hebben!

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 23:10

Goede resultaten weer allemaal! Toppie :D

Vandaag in de groepsles meegereden van m'n instructrice, dressuur zadel van stalgenoot geleend. Klapperde uiteindelijk wel iets dus even met een bontje kijken hoe die dan ligt.
Maar man wat liep die pony te sjouwen! Heb hem nog nooit zoo fijn gehad, dat dressuur word nog wel is wat met ons haha

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 13:12

Zou daar graag eens willen starten, maar twijfel tussen b en l