Ik vandaag ook weer gestart 2 winst mee naar huis en een mooie 4e prijs. Nou komt het moment dichtbij dat we bijna weer naar de L1 moeten. Ik durf nog niet Haha

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xemmafalcon schreef:HiFive5 fijn dat je zadel er is!
Shelley21 misschien heb ik er even met mijn blonde kop overheen gelezen, maar waarom ga je nog een paar keer B starten? Ervaring?
Welkom ynskek! Dat rooie setje. Heb ook even snel je topic doorgelezen; dat ziet er goed uit!
Ik heb afgelopen woensdag heel fijn gereden met Phil. We zijn zelfs aan de oefeningen voor het M toegekomen haha. Niet dat ik daar veel aan heb nu, maar het is altijd leuk om te knutselen. Vandaag ging het ook weer heel fijn, en onze juf heeft ons een nieuw aandachtspuntje gegeven: de rugspieren die net achter het zadel liggen losser en sterker te maken. Daarna hebben we nog een paar sprongetjes gemaakt om paardlief blij te maken.
20 augustus staat er een wedstrijd gepland. Ben benieuwd, de laatste keer dat wij startte was februari 2016. En dan nu het grootste dilemma. Welk kleur wedstrijdjasje denken jullie dat leuk bij hem staat?
In de zomer is dit zijn vachtkleur:
[ [url=m/RjP95C.png]Afbeelding[/url] ]
En in de winter ziet hij er meer zo uit (als hij geschoren is):
[ [url=m/zCuD8w.jpg]Afbeelding[/url] ]
xemmafalcon schreef:Tsplendid. Ik heb nu een zwarte en een iron grey. Die grijze is nieuw, maar was meteen verliefd toen ik hem zag hangen.
Dat zijn zeker goeie punten! Als Gaga een beetje spanning opbouwt, uit zich dat dan in echte spanning of extra power? In ieder geval dus een leuk leermoment, met leuke punten. Hihi ik denk dat jullie klaar zijn voor het L2 als ik het zo lees :